Boxen doen het opeens niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemajaxfan

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Sinds gister avond doen mijn boxen het niet meer, als ik de pc opstart hoor ik nog wel een geluidje dat hij opstart maar op YouTube en dergelijke doet hij het niet.
Hoe kan ik dit verhelpen?

Heb je alles al gecheckt?

Kijk naar je computer volume rechts onderin.
Kijk naar je volume op YouTube.
Heb je niet per ongeluk op het knopje dempen gedrukt, dat op je toetsen bord kan zitten.
ZIT DE STEKKER ER WEL IN????? :P

Het kan ook zijn dat het geluid dat je hoort bij het opstarten uit de standaard speakers in je beeldscherm komen. En dat muziek op YouTube en bijv. Windows Media Player wordt afgespeeld met je boxen. En dat je dan niks hoort komt waarschijnlijk doordat je boxen kapot zijn. Hoe oud zijn ze? Is het echt een mooie speakerset van bijv. Logitech of gewoon een klein setje dat je even snel bij je pc hebt gekocht.

Het is BTW een boxen set van Dell, en al aardig oud maar hebben altijd goed gewerkt. Ik heb geen toetsenbord waarmee je zo je geluidssterkte kan verstellen. En heb ook geen beeldscherm die geluid geeft. Tevens als ik op volume regeling klik krijg ik een bericht dat er niets gevonden is..

Staat je volume wel overal op 100% ? Zit het groene stekkertje van je boxen goed achter in je computer?

Verder zou ik het ook niet weten behalve dan dat ze kapot zouden kunnen zijn.:confused::(

Het volgende van een engelse site afgeplukt. Werkte bij ons prima.

Start
Uitvoeren
Type “regedit”
Enter

Linkerkant surfen tot je het volgende bereikt:
My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Win dows NT\CurrentVersion\Drivers32

Naar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan “nieuw”

Klik op “tekenreekswaarde”
Type “wavemapper” enter
Op wavemapper staan en dan enter
Type “msacm32.drv” enter

Sluit de editor. Geen herstart. Alles werkt.

Succes

weer een tevreden iemand :)

[edit]

Wil je ook effe boven aan klikken dat het is opgelost :)

[/edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan