Boxen kraken inneens

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Hallo,

Ik heb een probleempje met me boxen van de pc.
Voor ik weg ging voor het weekend deden ze het gewoon net zoals normaal.
Alles uit gezet, vant weekend weekendje weg geweest kom terug zet pc aan, muziek op en me boxen kraken enorm.
Alles al gecontroleerd kwa kabeltjes enzo, ook alles al los gehaald en opnieuw aangesloten, maar dat verhelpt het niet.
Weet iemand hier misschien wat de oorzaak kan zijn en hoe ik dit op kan lossen?

Mvg ricie

re

hoe klinkt het ongeveer

want het kan zijn dat je geleuds kaart kapot is of je boxjes zijn opgebazen

toen je muziek aan zette ging die toen kapot of daarvoor al ?

laatst toenk hem uitzetten zaterdag toen deden ze het gewoon, en daarstraks zijn ze niet kapot gegaan, maar kraakten ze gelijk.
Maar, ik denk dat je welleens gelijk kan hebben dat het de geluidskaart is, want me hele pc doet de laatste tijd raar (moeilijk doen met opstarten, telkens vastlopen, heel sloom zijn, en ga zo maar door), ding is ook al jaar of 7 denk dus miss gaatie binnenkort wel dood dan, k hoop van niet:( maarja

Ik hoop niet voor u dat uw computer binnenkort dood gaat maar ik wil u het advies geven om een back-up te maken van belangrijke bestanden. Misschien maakt u al back-ups maar ik ben zelf een keer alle bestanden kwijtgeraakt en dit gun ik werkelijk niemand.

Richard

Richard dankje voor de tip, hier zat ik zelf ook al aan te denkn om zo een backup te maken vanuit windows, alleen weet ik niet precies hoe of wat want die backups zijn enkel voor windows, en me nieuwe pc word zeeeer wss een mac

Ik maak een back-up door de map 'Mijn Documenten' te kopiëren naar een externe harde schijf, het duurt soms wel een tijdje door de hoeveelheid muziek en foto's maar dan heb ik die bestanden sowieso nog mocht er iets fout gaan.

ok, dankje voor tip, weet iemand miss of er software is waarmee ik me geluidskaart kan controleren? (ofdatie defect is)

Vanochtend deden ze het gewoon weer, nu nogsteeds zonder problemen!, iedereen die gereageert heeft bedankt iniedergeval!
K ben nog steeds benieuwd wat het geweest is.

en het is weer terug vandaag, iemand tips wat ik eraan zuo kunnen proberen te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan