boxen van radio op pc aansluiten wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ovarmars

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
hallo,

ik wil graag de boxen van mn radio aansluiten op mn pc,
nu heb ik dat gedaan met een snoertje, maar hij wil het nog niet goed doen.
wat moet ik nu doen?????

wil je er inderdaad (meer) volume uithalen dan zal er idd een versterker tussen moeten, ga je voor het simpele dan kán het wel.

Sluit je speakers dan aan op de line-out van je geluidskaart (geluid is nu níet regelbaar) of sluit ze aan op de koptelefoon/pcspeakers uitgang(geluid is nu wél regelbaar in volume)

Wat je ook kunt doen is met een verloop stekker van de line out van je geluidskaart naar de aux gaan van je stereo installatie.
Op die manier kun je ook het geluid van je pc naar de stereo brengen.

whittey zei:
Sluit je speakers dan aan op de line-out van je geluidskaart (geluid is nu níet regelbaar)
ben bang dat er erg zacht geluid uit komt op deze manier.

Zoals andere al aangaven, heb je en versterker nodig.:)

Laatst bewerkt:
ik heb het eerder gedaan, en toen deden de boxen het wel gewoon, en toen kon ik mij geluid regelen via de stereo instalatie, toen had ik m op de aux aangesloten

en waarom heb je dat dan nu niet gedaan?

Ah, ik lees het een beetje verkeerd: Doe het zoals Admin_Frisian het zegt en het komt allemaal in orde, regelbaar met de versterker die je er nu tussen hebt hangen, en hoe bedoel je met :"maar hij wil het nog niet goed doen", zoals ik het lees doet ie het wel maar niet zoals jij dat wilt. Leg eens uit

Laatst bewerkt:
Ovarmars zei:
ik heb het eerder gedaan, en toen deden de boxen het wel gewoon, en toen kon ik mij geluid regelen via de stereo instalatie,
Dat klopt als je de audio out van je geluidskaart doorlink naar je stereo op pro logic set, dan moet je geluid uit de "grote" boxen komen. Ik heb dat hier ook, tegelijk doen de pc speaker mee.:)

als ik daar in kijk, staat er dat er geen audio-apparaat is aangesloten, maar dat is hij wel.

ksnap dr niks meer van:shocked:

Ovarmars zei:
als ik daar in kijk, staat er dat er geen audio-apparaat is aangesloten, maar dat is hij wel.

Kennelijk is er iets mis met je geluidskaart driver.
Audio-apparaat is niet je stereo in dit geval, maar er wordt je geluidskaart bedoeld.
Kijk eens in apparaatbeheer of er vraagtekens staan.

je meot een tulp-in stekker hebben en die op je versterker aansluiten
p.s: weet iemand waar ik goedkoop een tulp-in stekkertje stuk of 5 meter akn kopen heb er we een maar dat is maar 1 of 2 meter en dus te kort :(

@eejj,
Je kunt de kabel verlengen, er zijn contra tulip stekkers, bij een goede electronica zaak kun je lange kabels met tulip stekkers kopen.

@Ovarmars,
Wees eens duidelijker, wat hebt je inmiddels geprobeerd?

ik heb geprobeerd een driver te installeren, maar dat wou niet, hij wou 1 bepaald bestand niet overplaatsen ofzo, en ik heb de kaart eruitgehaald, en er weer opnieuw ingedaan, maar hij doet het nog steeds niet, terwijl die het eerst wel gedaan heeft.

Welk bestand wou er niet geinstalleerd worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan