brand bom

Status
Niet open voor verdere reacties.

CWhore

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2005
Berichten
99
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik moet 500 cd's gaan branden, en heb 6 branders. Mijn moederbord, een MSI K9N - SLI : http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1053976&showTechData=true
heeft maar 1 ide controller. Hier kan ik dus maar 2 branders op aansluiten.
Is het mogelijk d.m.v. een IDE controller in een PCI slot, zoals deze controller: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=FPAH06
dat ik er daar nog 4 op aan kan sluiten? Of krijg ik dan problemen??

Alvast bedankt voor het advies! :thumb:
 
Hoi !

Natuurlijk kan dat, maar: het lijkt me niet helemaal legaal als je 500 CD's wilt branden.Bovendien zijn er sata-CD-branders voor weinig te verkrijgen.

Ik weet dan ook niet of ik je hiermee verder mag helpen.

Zal de moderator laten beslissen.

Greetz,

Harry.
 
Hej, bedankt voor je reactie! :)

Marem, sinds wanneer is het niet meer legaal om een DVD, met Pinnacle gemaakt, voor een bedrijf te branden?? Mij lijkt dat je dit toch gewoon zelf mag doen? Het gaat hier dus niet om een speelfilm ofzo iets.

En wat betreft die branders, op het moment heb ik al 6 branders, dus ik wilde eigenlijk geen nieuwe branders kopen, aangezien deze al nieuw zijn. Ik wil ze enkel aansluiten, maar vroeg me af of dat ook kon met een PCI IDE controller.
 
Ik zou het uitbesteden aan een bedrijf als TAPES bijvoorbeeld.
Als het voor een bedrijf is zeker, heb je ook nog garantie op de geleverde kwaliteit.
Beetje naar wanneer je er naderhand achterkomt dat er bij in 350 stuks een brandfout zit, wanneer je het zelf hebt gedaan.
 
Bedankt voor je reactie!
Maar hier gaat het niet om. Ik heb al 500 cd's hier liggen alles kant en klaar en ik wil gaan branden. Mijn vraag is puur technisch van aard. En wat die kwaliteit betreft, dat maakt niet uit, dat is voor eigen rekening. Het bedrijf is van mn broer en die heeft dit gewoon aan mij gevraagd, en ik wilde het wel een poging wagen. ;) Maar hij weet net zo goed als mij, dat als je het zelf doet , goedkoper is dan als je het door een bedrijf laat doen. En het is nog een jong bedrijf, vandaar dat we toch proberen de kosten laag te houden. ;)

Ik vraag me dus gewoon af of dat mogelijk is met een IDE controller, anders moet ik het namelijk op verschillende pc's aan gaan sluiten...

Hopelijk weet iemand of dit mogelijk is. :thumb:
 
Hoi !

Zoals ik dus al zei: geen enkel probleem.

Je kunt op de IDE-controller gewoon je apparaten aansluiten.

Greetz,

Harry.
 
Okeej, nou das mooi! Dan ga ik ga maar proberen :thumb:
Bedankt allemaal voor de tips!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan