Brand probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Als ik Mp3 op een Phillips Cd-Rw 80 wil branden ga alles goed tot dat ik ze wil afspelen. Als ik de RW in de cd rom wil nakijken word deze niet herkent, plaats ik hem in de brander wordt die wel herkent maar er komt enkel bromtonen uit.
Ik heb een NEC ND 5340 A Met Firmware versie 1.04
Nero 6.6 Ook met Nero 7 hetzefde probleem
Als ik onder Nero info tool kijk geef die aan Aspi installation is corrupted.
Wat zou dat kunnen zijn Gr. Rama
 
Upgraden, installatie herstellen, het bestand wnaspi.dll hier downloaden, en de coremap van Nero 7 zetten.

Of de Adaptec aspi drivers installeren.
 
De wnaspi.dll heb ik gedownload, maar waren reeds aanwezig. En de link naar Adaptec werkt niet.
 
rama zei:
De wnaspi.dll heb ik gedownload, maar waren reeds aanwezig. En de link naar Adaptec werkt niet.

Nou, die link werkt hier wel:thumb: , dan maar de andere opties proberen, denk ik zo.
 
Inderdaad werkte de link nu wel, ik heb hem ook geinstalleerd.
Nero heb ik er op nieuw opgezet versie 6.6, Nero info tool geeft geen fouten meer aan.
Ik heb opnieuw een RW gebrand maar het blijft het zelfde, niet af te spelen.
De instellingen in Nero heb ik als volgt ingesteld.
Schrijf cd text op cd staat niet aangevinkt
Onder cda opties Sla de trac op harde schijf op niet aangevinkt
Verwijder stilte aan einde cda tracks niet aangevinkt
Onder branden.
Max snelheid niet aangevinkt
simulatie niet aangevinkt
disk at once aangevinkt
Misschien doe ik iets niet goed en heb je nog een andere oplossing voor me. Gr. Rama
 
Of even in apparaatbeheer kijken, bij de controllers, of deze devices wel op UDMA draaien, daar zou het probleem ook nog kunnen liggen, dit kun je ook zien in de info tool bij configuratie.
Reinstalleer/update ook eens de chipsetdrivers van het moederbord, je weet 't niet, hè.

Verder heb ik geen oplossingen, misschien iemand anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan