Brand-programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedtouch

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
Wat vinden jullie van alcohol 120% , zal hij clonecd van de eerste plaats verdringen.

Ik heb diverse keren met alcohol 120% gebrand tot alle tevredenheid .

Graag hoor ik jullie ervaring

Speedtouch.

ik ben zeer zeker zeer tevreden over alcohol 120% en dank dat het zeer zeker een grote concurrent gaat worden voor clone cd.
Alcohol heeft veel meer mogenlijkheden dan clone cd.

Leuk dat je reageer tazman , blijkbaar is het progamma nog niet zo bekent.

Zo nu sta ik weer ff bovenaan :D, hopelijk komen er nog meer reacties.

speedtouch.

inderdaad is het programma nog niet wijd bekend ik heb ook een vermoeden dat het tot op heden meer bekend is onder een selecte groep leechers dan ondere ander gebruikers.

Na jullie positieve reacties... Ook maar even gedownloaded...
Ben benieuwd!!

ik heb alcohol ook geprobeerd (paar maand geleden al), maar ik vond het een combinatie van nero en clonecd...maar 't was mij nog wat té onbekend, dus blijf ik eerst dit nog wel gebruiken...

Geplaatst door aaajeetee
ik heb alcohol ook geprobeerd (paar maand geleden al), maar ik vond het een combinatie van nero en clonecd...maar 't was mij nog wat té onbekend, dus blijf ik eerst dit nog wel gebruiken...

een combi van clone en nero ben ik niet geheel met je eens.

alchohol is net als clone cd primair bedoeld om image files te maken / branden.
het voordeel van alcohol is dat het alle image extensie herkend en je dus niet 2 veschillende brand programma's hoeft te gebruiken om een image te branden + dat alcohol net als clone cd heel sterk is in een 1 op 1 kopie te maken van een cd ondanks evt beveiligingen.
En een leuke bijkomst van alcohol is dat je ideaal even een image kan booten zonder eerst te branden.

Om een indruk te geven welke brandprogamma's ik op de pc had voorheen.

CDRWIN >CLONE-CD >NERO > CD-MATE >ECDC PLATIUM >FIREBURNER.

Deze zijn allemaal verwijderd en in de plaats staan nu.

ECDC-PLATIUM > ALCOHOL 120%

Met deze 2 kan ik alle bewerkingen doen welke ik nodig heb.

Kan iemand mij vertellen of ik de optie RMPS nu wel of niet moet inschakelen , zie de bijlage.

Bijlagen

• rmps.jpg
    rmps.jpg
    86,8 KB · Weergaven: 67
Ik gebruik het al een tijdje in combinatie met Nero. T werkt prima en de Virtual Drive functie bevalt ook goed. Mogelijkheden zat daar (zie bijlage).

Laatst bewerkt:
heb hem sinds een paar dagen. ben er helemaal wilt van

superprogramma en simpel.

gr. berry

gaaf

ik gebruik alcohol ook al een tijdje
lekker makkelijk vooral voor psx games

Alcohol gebruik ik al een tijdje en ben er zeer tevreden over. Vooral de beveiliging omzeiling/kopieerder voor games is zeer goed :thumb:!

yep. computernerd helemaal mee eens
ff cloneyxxl der overheen en fikken maar!

Janto 10 schreef :Alcohol kan je alleen maaar image mee branden??

Wat doe clonecd dan ??? Die maak ook eerst een image hoor.

Download alcohol 120% maar eens en probeer het uit, je staat versteld van de mogenlijkheden.

Als je naast alcohol 120% nog een Nero of Ecdc gebruikt heb je voor de rest niets meer nodig van brandprogamma's

speedtouch

er zijn mogelijkheden te over,
lukt het met alcohol niet. dan vergeet het maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan