branden doc en jpg bestanden op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Het nieuwe jaar is daar, dus weer een back-up. Ik probeer nu alle doc en jpg bestanden via Nero expres 6.3.1 te branden op een DVD. Ik kan slechts tot 700 MB terwijl in het brandprogramma wordt aangegeven dat een DVD+R in de brander zit. Wat doe ik fout of is het überhaupt niet mogelijk?

Ja dat wel. Maar nu heb ik configure gekeken en voor DvD en Cd-R yellow marker 74 en red marker 80. Kan ik daarmee schuiven?

Ff een stomme vraag misschien... je hebt wel een dvdbrander in je computer en geen gewone cdbrander?
Want als je voor dvd kiest zou je automatisch al 4,5gieg moeten kunnen branden....

Absoluut. Een sony. Daarom begrijp ik er geen hout van. Tot 700 gaat ie en dan error

Nog een aavulling. Ik brand films en copieer DvD (voor eigen gebruik) dus het werkt wel

Okee, dan krijg ik toch het idee dattie gewoon op cd staat, (ik weet het ik ben eigenwijs)

Zorg dat omcirkelde optie op dvd staat, kies dan dvdrom

attachment.php

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    86,7 KB · Weergaven: 178
Ik zie net pas dat je nero express gebruikt... probeer het eens op met bovengenoemde optie.... :o

Nu breekt mijn klomp. Het schrem dat je aangeeft heb ik nimmer in mijn programma kunnen ontdekken. Ik heb van die uitrolmenu's en door die aan te klikken kom ik in Ad waarna ik tot max 800 kan laden. Daarvoor heb ik moeten aangeven DvD of Cd. Heb ik meer in nero zitten? Ikheb nerovision.exe; Nero startsmar en nero express.

Een andere opmerking. Hoe kan het dat jouw antwoord pas in de loop van de avond op mijn scherm verschijnt terwijl het bericht gisterenavond laat door jou is aangeboden?

Geen idee? Misschien was de mail ff de weg kwijt in cyberspace, of je hebt je computer uit gezet voordat het mailtje aankwam en net pas weer aangezet?

Dus je wil zeggen dat je nero hebt zonder nero? Daar heb ik nog nooit van gehoord :8-0:

Ik heb deze uitvoering. Ik hoop dat je het goed kunt waarnemen.

Onderaan je beeld van nero express staat een knopje met nero... klik daar eens op....

Sarva, dan krijg ik het volgende plaatje; zie bijlage aub.

is het belangrijk om te weten dat bij de aanschaf van de dvd brander het progrmma OEM1 kreeg.

Hopelijk komen we er uit.

Bijlagen

• nero-nero.jpg
    nero-nero.jpg
    83,5 KB · Weergaven: 48
Sorry het is Sarvo.

Mijn hotmail is niet voor iedereen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan