branden film met nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

moppie01

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
ik heb van sun shares, via emule de film mamma mia binnen gehaald. toppie ik was er heel erg blij mee. toen ik hem probeerde te branden liep ik tegen een probleem op. ik krijg de melding dat er geen compatibel bestand gevonden is. het is ook een BSVCD.bin en een BSVCD.cue bestand. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit tot een normaal bestand, rar of winzip kan krijgen? het kwam ook binnen als Skvcd.nl
dit zegt mij helemaal niets. wie kan mij helpen.:confused:

Hoi,

Je kunt bin en cue bestanden ook omzetten/branden met isopower! Deze zet het uitzichzelf al om in een opstartbare iso, die hij vervolgens brand!

oke, ik heb de dvddecrypter gedownload. en dan? ik zie nergens iets waar ik de bestanden mee kan branden, en als ik de disc er in doe, geeft ie aan dat ie leeg is. ja dat weet ik zelf ook wel. wie helpt:confused:

In DVDdecrypter de "Mode" op "ISO read" zetten, dan de CUE bestand op zoeken. Als ej die geselecteerd hebt, zie je dat je de brand knop kunt gebruiken.

hallo crash, als ik in de dvd decrypter op iso read heb gezet kan ik nergens meer het cue bestand vinden, terwijl als ik gewoon in mijn bestanden kijk, allebei de bestandjes in de juiste map staan. wat doe ik verkeerd

branden

hallo mrmusic,

als ik dat doe, en hem vervolgens probeer te branden, krijg ik de volgende meldingen.

Kan bestand G:/film/biniso.iso niet toevoegen
Besatnd is ongeldig, heb MPEG-1 nodig, gecodeerd voor Video CD

zie vorige mail, maar deze gaat nog verder

Volgende problemen duiken op

Streamcodering die ongeldig is voor (super) \Video Cd
geen video
geen audio

is er geen mogelijkheid om dit om te zetten naar Win of Rar bestand, en ik gebruik de versie nero express 6. wellicht niet de juiste versie hiervoor, al heb ik al diverse films en muziekbestanden gebrand hiermee. weet je nog een oplossing.
en nogmaals, het voorgaande bericht hoort hierbij

mvg

Ga naar Nero, start Nero Express, kies Image, Project, Copie aan de rechterkant, kies schijfimage of opgeslagen project aan de rechterkant, ga naar de map met de bin-cue files (je ziet er maar 1 !!!) kies die en branden maar

Ander vraagje over branden met Nero

Als ik een film gedownload heeft van mijn nieuwsgroep en ik wil deze branden,krijg ik steeds het bericht,dat nero geen compatibel bestand kan vinden,heb al met quick rar geprobeerd dit bestand te repareren,maar zelfs dan geeft hij hetzelfde bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan