Branden ISO bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

hannibal555

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2007
Berichten
14
Ik heb een raar probleem. Ik ben bezig iso bestanden te maken van mijn dvd films. Als ik met nero een iso bestand maak van mijn VOB files dan speelt hij niet af op mijn mediaspeler, maar als ik daar en tegen een dvd in mijn pc stop en die naar een iso bestand maak dan speelt hij wel af. Ik begrijp dit niet want op beide manieren zitten dezelfde files in dat iso bestand. Wie kan mij helpen?? Doe ik iets fout?

Ik heb een western digital HD live mediaspeler.
 
Ik doe het altijd zo dan leest ie het als CD dan heb ik er verder geen problemen mee
 
Nee het is speciaal voor ze te Lezen
;)

Ok bedankt voor je moeite maar dan heb ik er niets aan. Het gaat er juist om dat ik van dvd files een iso kan maken die afspeelt op mijn mediaplayer (niet de windows versie maar een die gekoppeld is aan mijn tv)
 
Ok bedankt voor je moeite maar dan heb ik er niets aan. Het gaat er juist om dat ik van dvd files een iso kan maken die afspeelt op mijn mediaplayer (niet de windows versie maar een die gekoppeld is aan mijn tv)

ow, oke Geen dank:thumb: Succes met het goede te vinden;)
 
Ik ben er toch achter gekomen wat het probleem was. het kwam doordat de video files niet in het mapje VIDEO_TS stonden maar gewoon apart. Stom dat ik dat niet direct door had maar ja het is gelukkig nu duidelijk en kan ik gaan genieten van mijn media HD player.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan