branden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Tot nu toe lukte het branden van fotobestanden met Nero Express prima. Vandaag echter niet meer. Na het selecteren van de gewenste bestanden was vak met de opdracht "Branden"grijs en dus kon ik niets doen.
Wanneer ik in het vak met "Huidige recorder"switsche naar "Image recorder" dan werd het vakje wel zwart, maar wwerd er niets gebrand. Wat doe ik fout en hoe kan ik dit oplossen ? De brander is AOPEN CD-RW CRW5232.

Ik start net Nero weer op en ja hoor, nu doet hij het weer wel. Ik begrijp niet waarom, want ik had de computer gister ook al een keer opnieuw opgestart, helaas zonder het gewenste resultaat. Maar zo te zien gewoon gister een onverklaarbaar probleem gehad. In ieder geval bedankt

Misschien is het handig om nero te updaten, in 5 zaten behoorlijke bugs geloof ik.

de laatste versie is 6.0.023

Groeten Oossie

Helaas kan je Nero 5.5 niet gratis updaten naar 6.0023.

Ik heb bij www.nero.com gekeken en ook daar wordt nergens over een betaalde upgrade gesproken. Bedankt in ieder geval voor de tip.
Wanneer ik weer probelem heb zal ik het zeker proberen. Zolang alles goed blijft gaan houd ik het maar zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan