branden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet235

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
Berichten
133
Hallo allemaal,

Sinds kort kan ik niet meer branden.
ik gebruik roxio easy cd creator.
Roxio loopt niet vast maar windows zelf denk ik, krijg namelijk de melding er is een fout opgetreden wilt u informatie versturen naar microsoft?

wat kan ik doen in de logboek lees ik dit:

Vastgelopen toepassing: creatr50.exe, versie: 5.3.1.154, vastgelopen module: acmwrapperv2.dll, versie: 5.3.1.158, vastgelopen op: 0x00032433.

dr watson:

De toepassing, C:\Program Files\Roxio\Easy CD Creator 5\Easy CD Creator\Creatr50.exe, heeft een fout gegenereerd De fout is opgetreden op 10-12-2004 om 19.10.31.969 De gegenereerde uitzondering is c0000005 op adres 013C2433 (ACMWrapperV2)


help!
 
Je krijgt deze zelfde melding elke keer weer?

Ook na opnieuw opstarten van de PC?

Ik denk dat er dan niks anders opzit dan het opnieuw installeren van Roxio.

Overigens loopt wel Roxio vast en niet windows. Die melding van informatie naar Microsoft sturen krijg je bij alle programma's die vastlopen / fouten genereren..
 
Ik heb de comp opnieuw opgestart en 3 weken geleden opnieuw geinstalleerd en ook roxio opnieuw hij heeft het een week gedaan en nu niet meer

en ja deze melding krijg ik steed opnieuw eerst bij nr 2 toen heb ik dat nummer weggegooit uit mijn lijs
toen bij nr 9 ok dat liedje weggegooid nu bij nr 11
 
Ik zou toch proberen Roxio opnieuw te installeren.. als die het dan nog niet doet zou het misschien aan de brander kunnen liggen (die willen het wel eens begeven..)
 
Misschien is de muziek die je wilt branden wel corrupt.
Probeer het dus eerst met andere mp3.

Misschien brand je wel op een te hoge snelheid.

Heb je misschien van Roxio ook Direct CD er op gezet.
Die moet je er zeker van afhalen. Gaat niet met Windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan