branden met dvd shrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

deepfreeze

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Berichten
5
Als ik een dvd brand (Type 8x) krijg ik een ontzettend kabaal in mijn brander als hij op het punt staat te branden, en brand de dvd ook niet! Volgens mij heeft dit te maken met de brandsnelheid (8x) van het schijfje.Heb versie van dvd shrink 3.2 Moet ik een nieuwe versie downloaden om de brandsnelheid te verlagen als dat kan of kan ik bij deze versie de snelheid ook aanpassen!?!? Heb nog een spinle met 95 dvds die ik nog graag op deze manier wil branden.Heb tot voor kort nooit problemen gehad. De brander in mijn computer is 3 maanden oud en heeft al zeker 200 dvds op deze manier gebrand, en is na dit euvel nog door een monteur ( goede kennis) nagekeken en is niet kapot. Met vr. Gr. DEEPFREEZE
 
Laatst bewerkt:
DVDShrink comprimeert de inhoud van een DVD, maar brandt zelf niet. Je kunt hem samen laten werken met Nero als die op je PC geinstalleerd is en anders zet DVDShrink de gecomprimeerde bestanden op je harde schijf. Een DVD met de snelheid 8x is voor een herschrijbaar schijfje normaal. In Nero kun je voor hij gaat branden de snelheid ook nog aanpassen, 8x is alleen het maximum wat het schijfje verwerken kan. Heb je Nero en geef je in DVDShrink, voor je gaat comprimeren op, waar het resultaat naar toe moet, Nero of een mapje op je harde schijf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan