Branden met, ISO, DVD Decrypter, DVD +RW

Status
Niet open voor verdere reacties.

warshade14

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
Hey ik ben sinds een paar dagen opzoek naar manieren om te branden, ik heb laatst een spel gedownload, daarna uitgepakt, en toen kreeg ik een ISO.
Toen ging ik naar DVD Decrypter deed mode - Write, en selecteerde mijn ISO en DVD Driver.
Maar nu doet het spel het als nog niet, licht dat een het programma of mijn DVD die ik gebruik, ik ben beetje wanhopig elke tip is welkom!:thumb:

je kan een iso niet gewoon branden maar je moet de optie zetten iso branden (ofzo iets).
als het goed is wordt het daarna een gewoone cd/dvd

maar misschien was het bestand beschadigd. downloaden heeft altijd zo'n risico.

je kan een iso niet gewoon branden maar je moet de optie zetten iso branden (ofzo iets).
als het goed is wordt het daarna een gewoone cd/dvd

maar misschien was het bestand beschadigd. downloaden heeft altijd zo'n risico.

ik zal ff kijken bij de reacties, net weer geprobeerd nogmaals mislukt :(

Je kan een iso ook met nero branden.

Kies voor image brnaden.

DVD Decrypter is juist om Images te branden(ISO, MDF, IMG, NRG), dus je kan die "gewoon" branden met het programma.

Miachien ligt het er aan dat je een RW dvd gebruikt inplaats van een R DVD.

Om vast te stellen of de ISO wel goed is of niet, kan je het beste deze "mounten" alvorens naar de winkel te rennen & andere dvd's te kopen:)
zoals je voorheen heb gemeld heb je alcohol120% erop staan, maak hiermee een virtuele schijf aan en laad daar je iso in.
Als het spel het nu nog niet doet kan idd je ISO niet goed zijn, & moet je t opnieuw downloaden.

Oops, srry vergissinkje van mij, had over het hoofd gezien dat het om n Playstationspel gaat, ( werkt nogal slecht onder windows :S, tenzij je een emulator gebruikt op je pc)

Laatst bewerkt:
Ik heb het ook wel eens gehad met een PS2 spel. Als ik het iso-bestand met DVD-decrypter brandde deed ie het niet, brandde ik hetzelfde bestand met Nero dan deed ie het wel. Ik het hier nooit een verklarin voor kunnen vinden.

thanks!

guuys i got it, it's 3 simple steps...

First I did;

1. Extract with Winrar.

2. Mount the ISO with Daemontools.

3. Select the ISO with NERO, and burn the disc.. VOILA don't use Alcohol or **** just do this, it works.

Ja, je hebt 2 keuzes:

1) Je mount hem, en dan heb je geen cdtje / dvdtje nodig of
2) je brand hem, en dan heb je er wel een nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan