Branden met nero gaat niet helemaal goed..

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Klein probleempje met branden, als ik met nero een audio cd brand van mp3tjes dan lijkt dat goed te gaan. Speel ik hem af in de cdspeler dan blijkt dat bij bijna alle nummers kleine stukjes overslaat! Heb nero al opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet. Vreemde is als ik een audiocd met de windowsmediaplayer brand ik er geen last van heb! Waar kan dit aanliggen??
Dvd's ed branden met nero gaat wel goed..

Is dat de cdspeler van je pc?
Speelt je cdspeler wel mp3 af?

als ik hem in bijvoorbeeld mn autoradio afspeel dan heb ik er dus last van. Neem aan dat hij ook in mn cdromspeler overslaat!
Verder kan ik dus alles branden met nero, heb nergens last van
Ik heb versie 7 Ultra

Laatst bewerkt:
Dit kan ook aan de brandsnelheid liggen.
Probeer een lagere snelheid.

Heb ik ook al geprobeerd, hielp ook niet. Ga deze vakantie eerst mn pc maar weer eens opnieuw installeren, mss dat dan mn brandprobleem ook opgelost is:cool:

Het probleem zit hem in Nero. Zelf na het schoon installeren van Windows en je Nero, ben je ben ik bang niet van je probleem af. Ik heb hetzelfde hier en maak nu de audio cd's gewoon met de brandsoftware van Windows XP mediaplayer. Zo krijg een keurige audio cd die niet schokt. Ook in de auto niet.(langleve de auto radio's, die mp3 ondersteunen.:p)

Maar hoe kan het dan dat ie het altijd wel goed deed of is dat de wondere wereld die computer heet:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan