Branden met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cruz71

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
Ik heb vandaag 27-12 een nieuwe DVD-brander gekocht van BenQ...met software van Nero. Mijn vorige cd-brander was kapot gegaan, hij herkende geen schijfjes meer. maar goed...

Nero geïnstalleerd en geupdate bij ahead. Het probleem is nu dat ik met Nero geen audio en mp3 schijfjes meer kan maken/voorbereiden. Hij geeft aan : "no compatible file found" of "this format is not supported" ,wanneer je er Mp3's heensleept. Het rare is dat hij wel WMA schijfjes kan maken.foto's filmpjes e.d. is ook geen probleem..In mijn "oude" brander/nero software werden deze mp3's wel herkend

Wie kan mij helpen????
alvast bedankt...

Helaas moet je daar een plug-inn voor hebben, volgens mij is deze niet gratis.

Succes

Ow wat haat ik het als die verkopers je zo'n totaal uitgekleedde versie van Nero meegeven... deze kan zelfs geen audio-cdtje meer branden..
Ik zou gewoon de volledige Nero 6 downloaden [download hier] en vervolgens het Nederlandse language pack downloaden en installeren. [download hier].

James :)

James007 zei:
Ow wat haat ik het als die verkopers je zo'n totaal uitgekleedde versie van Nero meegeven... deze kan zelfs geen audio-cdtje meer branden..
Ik zou gewoon de volledige Nero 6 downloaden [download hier] en vervolgens het Nederlandse language pack downloaden en installeren. [download hier].

Bedankt James voor de tip alleen... dit had ik ook al gedaan....helaas zonder resultaat...

Help me ik ben radeloos...:thumb:

Ben je wel zeker dat je het juiste TYPE compilatie aanduidt?
Ik bedoel: Wat doe je precies om tot bij de compilatie te komen?

re:

bij het opstarten van Nero .. naar het maken van een audio of mp3 cd gaan.. daar na op toevoegen van bestanden klikken en daarna de bestanden ernaar toeslepen.... bij het slepen van de Mp3 bestanden geeft hij al meteen de foutmelding.

Om eerlijk te zijn... ik heb geen flauw idee meer wat het probleem kan zijn. Het probleem ligt duidelijk bij Nero zelf, maar waar?:(

Sorry.
James :(

nero probleem is dus brandersoftware ga ik daar deze post naar heen dirigeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan