Branden nero (DVD)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekolonist

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Hallo,

Ik wil graag een DVD branden.
Maar hoe werkt dit bij nero of heb ik een andere programma nodig?

Als ik nero opstart dan kies ik dvd.
Dan zeg ik dvd video bestanden branden.
Dan moet ik de film toevoegen in een ding, als ik dat doe geeft die dit aan: ne or more files could not be added to a compilation.

The following files may not reside in the VIDEO_TS directory of a DVD-Video compilation. Only compliant DVD-Video files
VIDEO_TS.IFO,
VIDEO_TS.VOB,
VIDEO_TS.BUP,
VTS_nn_0.IFO,
VTS_nn_0.VOB,
VTS_nn_0.BUP and
VTS_nn_m.VOB
can be added to the VIDEO_TS folder. Please add files from a completed DVD-Video title or use an authoring software like NeroVision Express to create DVD-Video files from standard video files such as *.avi and *.mpg.

The file does not match the current file filter.
C:\Documents and Settings\Van de Giessen\Bureaublad\lara\Scary Movie 4.avi

En dan nog eens No compatible file found

Wie kan me helpen?

Je moet die .AVI eerst omzetten naar DVD-video bestanden (=die .ifo, .vob etc. bestanden die je in je posting al noemde).

Kijk op links die gepresenteerd worden via deze link: hier

Succes,

Tijs.

het makkelijkste wat ik zelf vind is om met nerovision ( zit meestal inbegrepen bijk nero zelf)
het bestand om te vormen.
je kan heel simpel het bestand invoegen & ook heel makkelijk een eventueel menu maken & zelf de hoofdstukken aanvinken.
als je dat gedaan hebt kan je hals ik het goed voor me haal gelijk de dvd laten branden hieruit (met de nero engine).
Greetz |\|\yRgE

stap1 start Nerovision
stap 2 kies "DVD maken"
stap 3 kies video bestand toevoegen, en selecteer de avi
stap 4 maak een menuutje of klik "volgende"
stap 5 branden.........

probleempje met audio

Ik heb een groot probleem bij het maken van een dvd op deze manier. Als de dvd klaar is is er geen geluid. Ik maakte de dvd vanuit een wmv bestand.

Daarna probeerde ik het door eerst het wmv bestand om te zetten in een mpg2 dvd bestand, wat lukte en het geluid was ook nog aanwezig en daarna probeerde ik vanuit dit bestand een dvd te maken. Weer geen geluid!

Heeft iemand hier ervaring mee of enig idee hoe dit probleem verholpen kan worden? alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan