branden nero of xp gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
:evil:

Dit zijn 2 vragen te gelijk.
Ten eerste Nero BURNINGROM 5.5.9.12 ziet mijn dvd writer niet alleen dus de image writer (virtuel. dus ik kan niets branden.
Ik heb de witer wel met nero gedetecteerd en per email deze gegevens naar nero verzonden, zoals beschreven.
Maar na 2x email nog steeds niets ontvangen. Dit is al een enige tijd geleden.

Ten tweede, ik heb nu, omdat ik met nero niet kan branden, een video gebrand met xp zelf dit ging perfect. Maar nu wil ik weer branden opdezelfde manier. Krijg ik de melding dat er geen lege cd/dvd in zit, maar ik heb diverse (zelfs splinternieuw uit de verpakking) uitgeprobeerd en blijf steeds de zelfde vermelding krijgen. Hoe kan dit.

Nu kan ik dus helemaal niets meer branden.

Groetjes Helma

Heeft hij het ooit wél gedaan?

Heeft nu echt niemand een oplossing voor mij

Geplaatst door helma
nero nooit maar met xp wel

groetjes helma

DUS..... de dvdbrander heeft nog nooit met Nero gewerkt? en hoe kom je aan die Nero? Was die er bij geleverd?

Waarschijnlijk een OEM versie die niet bij deze brander hoort.
Tip: koop de officiele versie van Nero en hij doet het.

Ik heb de originele versie die zat bij de laptop meegeleverd

Als de garantie niet verlopen is zou ik eens aan de bel gaan trekken bij de leverancier :)

Heb je onlangs een nieuwe brander in de laptop geplaatst? Dan is het logisch, want zoals eerder vermeld.... je nero hoort waarschijnlijk niet bij je brander....

Ik heb een mail van nero gehad, ik moest updaten en en was op die site ook een brander detector.
Dit is dus gelukt hij ziet de brander nu wel.

Nu gauw proberen.
Bedankt voor al jullie reacties.

m vr gr
Helma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan