branden RW Nashua dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, maar het ging mij er om dat Humpe eerst eens goed moest surfen.
Ze hebben het n.l. over problemen met de firmware.
Onder meer door de probleempjes met de firmware-upgrade
Dit lezende zou ik niet meer willen upgraden voordat ik wist dat het goed zat.
 
Bandit123, bedankt voor de site, geweldig..
 
Ik neem het morgen wel even met mycom door wat het beste is, die mensen kan ik erg goed.
 
Ik heb mijn probleem al door gestuurd naar mycom en ik hoor strak wel wat het beste is.
 
'k Ben benieuwd. Ze geven in ieder geval een goede service.
 
Ik heb van Mycom een programmatje gekregen om te upgraten de sony dvd speler, maar als ik dit programmatje uitvoer komt hij met de melding remove disc en close all programs. Daarna moet je yes of no opgeven. Wat moet ik verder allemaal uitzetten er lopen natuurlijk ook dingen op de achtergrond. Wat bedoelen ze met remove disc?
 
Met remove disk bedoelen ze dat je de cd er uit moet halen.
En je moet alle lopende programma's afsluiten die je op de taakbalk hebt staan en zoveel mogelijk uit je snelstart.
Voor zoiets zou ik dus offline gaan en virusscanner en firewall uit doen.
Eigenlijk alles wat in de systray staat.
Het lijkt me dat je firmware gaat upgraden zoals Bandit je al voorstelde.
 
Sony uitgevoerd deze leest nu wel de Nashua rewritable dvd, zelfs de film die ik erop heb gezet.Nu zit ik echter nog steeds met een probleem, hij leest deze nog niet in mijn Asus dvd. Kan ik deze nu ook aanpassen? Het is de Asus dvd type E 616 P2.Ik wil dit ook aanpassen dat ik dan van de nieuwe rewritables naar de oude gewone dvd's kan kopieren, zodat ik deze op mijn home cinema set wel kan afspelen. Bedankt voor de hulp.
 
Bedankt voor de site. Ik ga even uitzoeken hoe ik deze moet downloaden.
 
Jeetje, als het zo makkelijk gaat zal ik mijn dvd-brander en lezer ook maar eens nieuwe firmware geven!
 
Elisa zei:
Jeetje, als het zo makkelijk gaat zal ik mijn dvd-brander en lezer ook maar eens nieuwe firmware geven!

Kijk je wel uit,als alles het doet waar je mee bezig bent ,er afblijven.
Doe je het fout Apparaat naar Clico!:eek:

(ja ja Jos Camera!}
 
Hm, daarom ben ik er tot nu toe vanaf gebleven. Lijkt me, voor je brander, net zoiets als een bios update.
 
Elisa, ik was er ook al voor gewaarschuwd, als het fout zou gaan dat ik de DVD brander weg kon gooien, maar je moet wat.
 
In principe is de upgrate van de Asus wel gelukt, maar hij pakt de Nashu's niet. De datum als laatste was 29-4-2005. Heb Mycom nog gebeld die zeggen dat er inderdaad nieuwe technologie is gekomen in de nieuwe DVD spelers. Ik kan die Nashua's omruilen dat is dus het probleem niet. Wil toch echter weten hoe ik deze die nu in mijn computer zitten de Sony en de Asus dat deze wel dit gaan lezen. Straks zijn het de andere merken die problemen gaan geven, omdat deze dan ook anders bewerkt zijn.
 
Ach Humpe, zit het niet in het een, dan wel het ander. Bijbenen doe je het toch niet! :p
 
Elisa, daar heb je gelijk in, deze dvdspeler was pas 7 maanden oud.
 
Ik heb de RW Nashua dvd omgeruild Philips DVD+rw en dat gaat wel goed maar voor Mycom is het probleem nog niet opgelost en wil zelf mijn systeem nog een keer testen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan