branden van een muziek cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Ik heb een zipje uitgepakt en wil die branden op een cd. Dat doe ik dan met Nero en brand het als audio bestand. Er staat dan wat op de cd, ik kan dit ook afspelen op de cd speler in de auto maar niet op die in de woonkamer. Hoe kan dit ? Er staat dat de cd speler wel ook MP3 enzo afspeelt dus begrijp erniks van.
Wie helpt mij opweg ?

Hoe heb je deze cd gebrand?

Als data-cd of als audio-cd?

Ik ging er van uit dat je hem als data had gebrand omdat je het over een MP3-cd hebt.

Als je hem als data-cd brandt dan moet je zeker weten dat elke apparaat waarop je hem wilt afspelen ook MP3-bestanden ondersteunt.

Maar aangezien je hem als audio-cd hebt gebrand is het vreemd dat de cd-speler hem niet leest.

Ik ging er van uit dat je hem als data had gebrand omdat je het over een MP3-cd hebt.

Als je hem als data-cd brandt dan moet je zeker weten dat elke apparaat waarop je hem wilt afspelen ook MP3-bestanden ondersteunt.

Maar aangezien je hem als audio-cd hebt gebrand is het vreemd dat de cd-speler hem niet leest.

Miss zit het hem in + of - R of RW!?

oh hee dat laatste daar had ik niet aan gedacht zal eens kijken of ik andere cd heb

nee ligt niet aan cd, heb een andere CD-R en die kan hij wel lezen

nu breekt mijn klomp.....als ik hem als data brand kan hij hem wel lezen en ik hem dus luisteren maar...dan kan hij waarschijnlijk niet in een cd speler van een ander of wel ?

Zoals gezegd, alleen wanneer die speler een MP3-cd accepteert.

dat is dus heel onhandig want dat weet je niet
ik wil gewoon een cd zoals alle cd's die je overal kan luisteren

ja maar dan kan ik hem dus NIET in min eigen cd speler in de woonkamer luitsteren die pakt hem niet :(:confused::(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan