Branden van PS2 spellen op CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlokoenders

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo,

Even een vraag, sommige PS 2 spellen zijn redelijk klein in ieder geval minder dan 700mb. Is het mogelijk om die op een cd rom te branden en dat de PS2 deze ook nog kan lezen?

volgens mij moet dat geen probleem opleveren, stop anders een muziek cd in je ps2 en kijk of hij hem pakt, maar kan je ps2 wel gebrande spellen draaien:rolleyes: heb je hem omgebouwd

Volgens mij kan een PS2 sowieso geen spellen spelen vanaf een normale CD (Op PSX spellen na) dus je zult hier gewoon een DVD voor moeten gebruiken.

gekopieerde spellen kan je niet afspelen op een ps 2
of je moet een chip of iets dergelijks ingestoken hebben

uiteraard heb ik hem omgebouwd:thumb: vind het een beetje zonde om een dvd te gebruiken voor maar 700mb, ik vraag me ook af of je dan meerdere kleine spellen op een dvd kan branden....

uiteraard heb ik hem omgebouwd:thumb: vind het een beetje zonde om een dvd te gebruiken voor maar 700mb, ik vraag me ook af of je dan meerdere kleine spellen op een dvd kan branden....

Zonde? Een DVD kost nog geen euro per stuk. Een spel die je normaal koopt kost je misschien € 30,- tot € 50,-. Wat is hier precies zonde?

Maar blijkbaar heb ik mij vergist. Er zijn wel degelijk PS2 spellen die op een CD staan. Hier kun je een lijst vinden.

Meerdere spellen op 1 DVD is volgens Google ook mogelijk, maar daar ga ik je hier niet bij helpen omdat dit op het randje van het illegale is en ik tegen het kopiëren van games op de console ben. (Vroeger niet, nu zie ik hoe de PC markt kapot is gegaan door kopiëren van games. Koop ook al m'n 360 games orgineel).

Nou ja zonde de dvd die ik gebruik zijn wel wat duurder aangezien ik bedrikbare DVD gebruik, zodat ze meer op originele lijken..... maar ja dat is mijn keuze in ieder geval beankt

geloof mij dat er maar weinig spellen voor de ps2 zijn onder de 700 mb, ik heb de ps2 omgebouwd en ongeveer 20 gekopiërde spellen, en er is er maar een van 400mb , en de rest is ong 2-4,5gb

en ik betaal 45cent voor een dvd, in aken in Hiq24 :P (en ja dat weet ik zeker, en ja het is goede kwaliteit , nog geen problemen mee gehad afgelopen 2 jaar :P)

Laatst bewerkt:
huh

Hoi

Hoe bouw je zo een ps2 om dan whaaa ik ben junior dus weet niks en vrouwwacht aub 2 seconden voor de ongecomprimeerde afbeelding

als je een vraag hebt mag je best zelf een topic openen hoor;)
maar ombouwen is toch illegaal dus ik weet niet zeker of je het hier op het forum hier over mag hebben

(Vroeger niet, nu zie ik hoe de PC markt kapot is gegaan door kopiëren van games. Koop ook al m'n 360 games orgineel).

Dat kun je van twee kanten zien. Je kan het ook zo zien dat de markt kapot is gemaakt door de absurd hoge prijzen. 60 euro voor iets waarvan de productie kosten op nog geen 5 euro liggen.

Je bouwt een ps2 om door de chip te vervangen met een andere chip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan