Branden xbox360-spellen lukt maar niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

YoMamaChin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2011
In de hoop dat iemand me kan helpen, plaats ik hier mijn vraag:o

Via diverse sites, na het aanschaffen van de benodigdheden, ben ik begonnen met het branden van xbox360spellen. Alleen lukt het tot nu toe niet, om ze af te spelen.

vooralsnog lijkt het branden van de spellen wel te lukken (inclusief gezellig muziekje als ie klaar is:d), maar zodra de schijf in de xboxconsole gaat, dan krijg ik de volgende melding: X:5829.0 B:1884.0. Geen flauw vermoeden wat dit inhoudt.
Mijn vermoeden zegt wel dat er iets in het proces fout gaat en wel met IMGBurn.

HOpelijk is er iemand die mij (serieus en ) stapsgewijs kan uitleggen, wat ik moet doen of wat ik eventueel fout doe. :evil:

Alvast bedankt.:thumb:

Grtz YoMama

Vraag is hier al eens eerder gesteld. Ik meen me te herinneren dat de gegeven tips/instructies zijn verwijderd door de moderatoren. Ik zal mijn posting dus ook even melden voor beoordeling.

De instructies m.b.t. het branden van iso's m.b.v. ImgBurn voor de Xbox360 staan hier

Succes,

Tijs.

De handelingen die in jouw doorgezonden link staan, heb ik allemaal correct gedaan. Die had ik al eerder ontdekt. Dus ergens gaat er iets mis met wellicht het downloaden of het wegschrijven van die spellen. Ik begrijp er dus niets van. Ik wilde je een privébericht sturen, maar daarvoor heb ik de mogelijkheden niet :P ..
Toch wil ik je hartelijk danken voor je reactie.

Grtz YoMama

de oorzaken kunnen zijn:
- zijn je spellen pal of region free?
- zijn je spellen stealth zijn gecontroleerd? (tegenwoordig ook op ap2.5)
- heb je de goede firmwire? ( laatste update geinstalleerd?)
- heb je de goede dvd's? ( ik raad aan verbatim dual layer 8,5 gig)
- brand je ze goed? ( instructies op: http://www.xbox360spellenbranden.nl/tutorial.html dit moet je precies volgen!!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan