Branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerfreak

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2002
Wat moet ik doen bij Nero als ik een que bestand van clone cd heb gemaakt en die wil branden met nero, met nog een bestand er op??? Heet dat dan multisession? I.i.g heb ik van alles geprobeerd. Ik heb bijv. eerst het que bestand gekopieerd en dan wou ik er nog wat opzetten, dan komt er een balk voor met select track. En dan? Want ik kan niet op OK drukken. Ik snap er helemaal niks meer van.

Alvast bedankt

Met clone-CD weer branden ook.

Dat bestand komt er niet op, dat is een IMAGE van een CD en die image wordt gebrand. Meer niet.

Een cue bestand in combi met een bin of image bestand bestaat uit info over de te branden dingen.
Je kunt niet dmv multiesessie er meer bij zetten.
Wat je evt zou kunnen doen is het cue file naar een map uitpakken met isobuster en er dan een file of map bijzetten dan dat geheel branden als data cd.

Dus je kunt met geen enkele mogelijkheid een image branden met nog een bestand er op behalve dat je het uitpakt met isobuster? Kun je niet eerst een bestand op de cd zetten en dan de image er op zetten?

nee dat gaat niet werken.
een iso is een complete image van een cd van voor tot eind alle info zit in dat iso file.
je kunt dus niet eerst iets op cd zetten en dan later het iso file branden.
Je zult dan de melding krijgen dat de schijf niet leeg is enz.
er is nog een andere optie en dat is winiso daarmee schijn je ook bestanden aan een iso toe te kunnen voegen heb het zelf nooit geprobeerd moet ik zeggen.

http://www.winiso.com/product.htm

Okee. Maar ik koop dus wel eens een spelletje (illegaal dan). Maar daar kunnen ze dan wel bijv de crack erop krijgen. Ik maar niet snappen hoe ze dat dan hebben. Want als ik een image maak van een legale cd, en hem dan uitpak met isobuster scheelt het een aantal mb's met het orgineel. Dat komt dan door de beveiliging die erop zit. Hoe krijgen anderen dit dan wel voorelkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan