brander doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazycat

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2004
Hoi,

Ik had ff een vraagje. Toen ik een cd-rw wilde branden, kreeg ik de volgende foutmelding:

"Er zijn momenteel geen ondersteunende CD-recorders beschikbaar. Controleer of uw CD-recorder is ingeschakeld en dat alle kabels correct zijn aangesloten."

Ik snap niet waarom hij het niet doet, aangzien de cdrom driver het wel gewoon doet. Kan iemand me hiermee helpen?

groetjes Crazycat

Welke brandsoftware?
Hoort die versie bij die Brander? Als je een bestaande versie gebruikt moet je die verwijderen en daarna vervangen door de versie die je bij de brander hebt gekregen.

Hoi,

Ik denk dat het niet aan de software ligt, aangezien het altijd hierop gewerkt heeft. Ik heb Easy cd creator 3.5c gebruikt. Ook op Nero wilde hij niet branden. De brander( sony CD-RW CRX140E) staat ook gewoon in apparaatbeheer en wordt wel herkend als cd-rom speler, maar niet als brander, terwijl hij het altijd goed heeft gedaan...

groetjes Crazycat

Easy cd creator en Nero naast elkaar wil nog wel eens een conflict opleveren.
De-installeer beide programma's, kijk ook of je de restanten met een regcleaner kan verwijderen.
Daarna 1 van de twee installeren.
Kijk of ie dan wel wil branden.

Nee, Nero deed het al niet voordat ik easy cd creator erop had staan. Bovendien had ik eerst ook beide programma's erop staan en toen deed hij het altijd prima...

groetjes Crazycat

Niet iets in de kast verandert?
Dat je mischien iets geraakt hebt.
De brander vuil?

Ik zou toch ff proberen of herinstalleren van de software wil helpen.
Eerst verwijderen natuurlijk.

Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet. Heeft iemand nog andere suggesties?

groetjes Carolien

Hoi,

De brander heeft het in beide programma's altijd gewoon gedaan. Ik denk dat het aan de computer ligt, die doet de laatste tijd nogal raar. Mijn vader heeft er inmiddels een andere speler met brander in gezet die hij nog had. Die doet het goed. In ieder geval bedenkt voor de hulp!

groetjes Crazycat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan