Brander dood?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rik_legger

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2002
Berichten
124
Hey,

Hoe kom ik erachter of mijn brander aan vernieuwing toe is? Want hij doet op het moment niks meer. Als ik wil branden met clone-cd dan blijft ie gewoon op 0% staan. De hoofdbuffer en subbuffer staan beide op 100%. Ik kan het brandprocess alleen afsluiten door een restart. Ik moet zeggen dat ik de brander wel ontiegelijk veel gebruikt hebt de afgelopen jaren.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!
 
Haal hem eens weg bij je hardware en start opnieuw op.
Maw probeer hem eens opnieuw te installeren.
 
Dit werkt ook niet, nu blijft ie op 88% hangen. Hoeveel cd'tjes kan ik ong. branden met een brander?
 
Hij kan natuurlijk gewoon versleten zijn, maar anderzijds lijkt het erop dat je mogelijk met een softwarematige fout te maken hebt.
 
Ik heb al besloten om een nieuwe brander te gaan halen, die dingen kosten tegenwoordig toch niks meer. En dan maar hopen dat ie het weer doet en er een tijdje tegenaan kan :D

PS. Ik laat mijn bevindingen nog weten.
 
Zit ie toevallig met een cdrom of dvd speler op 1 kabel?? Zoja probeer dan die los te gooien en probeer dan nog eens. Dit heeft bij mij geholpen.
 
Ik heb vanavond een nieuwe brander laten installeren en hij fikt weer goed. Bedankt voor jullie reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan