Brander,gaat langzamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

keano

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Ik heb een cd-brander net anderhalve maandje oud, en hij brandde altijd op 24 speed, nu wil weer een cd branden maar is de maximumsnelheid maar 8 speed. Gisteren brandde hij nog 24, enige wat ik gedaan heb is eeen printer installeren vanaf die tijd....:confused: :mad: snapt een van jullie waarom? ik brand gewoon met nero 6.1

Ik heb "slechts" Nero 5.X, maar als 6 hetzelfde functioneert als 5, dan zou de oorzaak gelegen kunnen zijn in het feit dat Nero "intelligent" is:
het progje "kijkt" naar de bron en bestemming en "adviseert" een snelheid, die je overigens wel weer kunt aanpassen. (Wat ik vervolgens nooit doe, omdat ik aanneem dat Nero het niet voor niets "adviseert".......)

M.a.w. bij een volgende brandsessie met een andere brandopdracht, heb je kans dat alles weer "goed" is.....

nee hoor, ik kan nu alleen selecteren tussen 4x en 8x:confused: :confused:

Bijlagen

• brander.jpg
    brander.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 21
als dat zo is en (vooral ook) blijft dan moet ik helaas passen..........

Klinkt misschien vreemd maar je zou Nero er af kunnen halen , en dan opnieuw installeren wel tussen door steeds opnieuw opstarten

Ik doe een gewone cd-r erin, met diezelfde cd's hbe ik wel vaker 24x gebrand....:(

Een vriend van me heeft hetzelfde probleem gehad, hij had ook 24x en was ie ook naar 8x gegaan. Nu hbe ik een dirvertje gezocht voor mijn brander en ik heb em gevonden maar ik weet neit hoe ik em meot installeren:(:confused: op deze site http://www.pioneerelectronics.com/pna/article/top/one/0,,2076_4251,00.html
Ik heb die onderste nodig
"ATAPI307.EXE Driver for 24X CD-ROM & DVD-ROM Drives 86k"

Als iemand weet hoe ik em moet installeren, aub zeggen dankje wel.....!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan