brander geblokeerd?¿?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArjenR

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Ik heb me hulp aan geboden om iemand te helpen maar dat lukt niet zo goed. Ik zal eerst zijn gegevens doorgeven van zijn computer:
-win.xp prof.edit
-nero5.5
-Philips DVD+RW DVDRW416K
Ik kan niet branden dat zou mogelijk kunnen komen omdat de brander is geblokeerd(zou dat kunnen en zoja hoe kan ik dat oplossen?). En als de brander niet geblokeerd is wat zou er dan aan de hand kunnen zijn?

Herkend die je brander wel, zo niet kan je ff kijken of die goed aangesloten is

zoals je de vraag nu formuleert kunnen de lezers er weinig mee denk ik...........

als je de volgende vragen beantwoordt, dan wordt het misschien wat helderder :

1. WAAROM kan er niet gebrand worden ?
- komt er een foutmelding van Windows, Nero of gebeurt er helemaal niets ?
-start de softeware van Nero op en wat dan ?
2. staat er een uitroepteken / kruis in apparaatbeheer voor de brander ?

Geplaatst door ArjenR
Ik heb me hulp aan geboden om iemand te helpen maar dat lukt niet zo goed. Ik zal eerst zijn gegevens doorgeven van zijn computer:
-win.xp prof.edit
-nero5.5
-Philips DVD+RW DVDRW416K
Ik kan niet branden dat zou mogelijk kunnen komen omdat de brander is geblokeerd(zou dat kunnen en zoja hoe kan ik dat oplossen?). En als de brander niet geblokeerd is wat zou er dan aan de hand kunnen zijn?
Ja de brander wordt wel herkent.

Nog foutmeldingen?
Kijk eens in;
Deze computer>eigenschappen>hardware>apparaatbeheer of hier nog vraagtekens staan.

Nero doet het wel gewoon?
(start op)

Graag ff wat meer info.
Dan is het wat makklijker om te helpen.;)

met alle respect voor je antwoord, maar............

nou weet ik nog niet of er een cirkel / kruis staat in apparaatbeheer en ook niet WAAROM 'ie niet brandt:
m.a.w. tot hoever kom je in Nero:
kun je de CD (ook al is 'ie leeg) "bekijken" in de Windows verkenner / "verkenner" van Nero ? etc. etc.

Geplaatst door gast0225
zoals je de vraag nu formuleert kunnen de lezers er weinig mee denk ik...........

als je de volgende vragen beantwoordt, dan wordt het misschien wat helderder :

1. WAAROM kan er niet gebrand worden ?
- komt er een foutmelding van Windows, Nero of gebeurt er helemaal niets ?
-start de softeware van Nero op en wat dan ?
2. staat er een uitroepteken / kruis in apparaatbeheer voor de brander ?
Nero kan helemaal opgestart worden maar hij geeft een foutmelding met de tekst, sorry deze versie van Nero kan alleen gebruikt worden voor de brander die geleverd is bij de software........
hij heeft wel een legale versie gebruikt

Die is aangeleverd bij de dvd-speler ? Probeer anders de nieuwe updates te installeren

DAAR heb je mogelijk al het antwoord. Nero is indertijd geleverd voor een bepaalde brander en gaat dus nu niet werken.

Test eens een gratis trial versie van Nero en verwijder eerst ALLE Nero software voordat je die trial installeert.

http://www.nero.com/en/index.html#download

Geplaatst door gast0225
DAAR heb je mogelijk al het antwoord. Nero is indertijd geleverd voor een bepaalde brander en gaat dus nu niet werken.

Test eens een gratis trial versie van Nero en verwijder eerst ALLE Nero software voordat je die trial installeert.

http://www.nero.com/en/index.html#download
ik zal het doorgeven ik help iemand op afstand dus dan kan ik soms laat reageren

Maar weet je cker dat de bijbehoorende software is geleverd bij de DVD-brander ?

Geplaatst door excelsior
Wat wil je daar mee zeggen ?
m.a.w. tot hoever kom je in Nero:
kun je de CD (ook al is 'ie leeg) "bekijken" in de Windows verkenner / "verkenner" van Nero ? etc. etc.(dat werd er gevraagt)

Laatst bewerkt:
ik denk dat de huidige "correspondentie" inmiddels achterhaald is door jouw posting m.b.t. de "boodschap" van Nero.

Probeer die trial maar, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.

Enne,

kijk even op de site van Nero of die trial (laatste versie) al de recorder ondersteunt, anders heeft het downen van die trial nog weinig nut.

Serienummer van je ''oude'' Nero kan je ook gebruiken met de nieuwste versie van Nero. Voer deze in bij de trial en hij werkt als een volledige versie.

zou dat ook gelden als je je legale Nero versie indertijd ONLINE hebt laten registreren (terwijl de oorspronkelijke recorder nog in het systeem zat?)

Geplaatst door gast0225
zou dat ook gelden als je je legale Nero versie indertijd ONLINE hebt laten registreren (terwijl de oorspronkelijke recorder nog in het systeem zat?)

Dat zou ik zo niet weten. Ik gebruik de/het serienummer van mijn oude Nero4 voor de nieuwste versie van Nero.

Dit werkt tot nu toe perfect en er is nix illegaals aan. Je update immers van versie.

ja wacht ff,

wat jij nu schrijft is wat anders dan een oud serienummer voor een nieuwe recorder gebruiken.

Het updaten van de Neroversie naar een volgende / hogere doe ik idd. ook al 2 jaar en dat gaat probleemloos, maaaaaaar of die vlieger ook opgaat bij een nieuwe recorder terwijl het serienummer indertijd is registreerd bij de oude....?

Ik bedoel, ik download altijd de nieuwste versie van Nero en ik kan probleemloos het serienummer gebruiken van mijn legale, oude Nero4.0.

Zo zat dat, sorry voor de verwarring. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan