brander heeft eigen leven

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkfukkink

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
heeft er ooit iemand het probleem gehad dat de cd brander een eigen leven gaat leiden?? De brander gaat vanzelf open en dicht??? ook zonder dat deze een opdracht krijgt om te branden.

Gescand op virussen/trojans?
Dit kan er op duiden, dat er iemand in je pc bezig is.
(heb het zelf al eens gehad)

Hy henkfukkink, hoe hebje het opgelost ,? ik heb nu hetzelfde probleem.

Heb alles gedaan, zelfs Ccleaner, maar niks helpt.
Heb nu de brander op een kast liggen. heb het idee dat het een virus is., maar nog iets: in de andere computer doet ie hetzelfde maar bed. voor de hulp!
Co

Sorry voor het wachten coochi, druk geweest, inmiddels is de derde brander ingebouwd en deze geeft geen problemen meer. (voor hoelang) Wat de oorzaak nu geweest is? ik weet het niet alles geprobeerd, upgrade firmware andere brander andere master/slave instelling op het laatst zelfs een ander besturingssyteem. niets heeft geholpen het zal wel heel toevallig geweest zijn dat beide branders stuk zouden zijn. Misschien was het de bekabeling tussen moederbord en brander. Ik ben hiermee aan het goochelen geweest.

Thanks brothers,

heb alles zelf geprobeerd maar niks helpt, want ik heb hem zelfs in een andere computer gedaan,... maar niks
het hielp niet, net alsof een virus in de Brander zit net een spook: in en uit uit en in en soms met een ritme.hi,hi,verschrikkelijk
gr en allemaal bedankt.

Co

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan