brander heeft het heen en weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertplant

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
De lade van mijn brander gaat constant open en dicht. Eerst dacht ik aan een virus maar de scanner kan niets vinden, wie weet iets van dit probleem of is hij gewoon kapot

B.V.D Bert

Je zou hem uit apparaatbeheer kunnen verwijderen en Windows installeert hem dan opnieuw. Misschien is het probleem dan opgelost. Je zou voor de zekerheid toch even online kunnen scannen en op spyware controleren. Je weet maar nooit.

Heb hem uit apparaat beheer verwijderd maar dit helpt niets, Er zat bij aankoop wel een brandprogramma bij, maar hier zit geen uninstall bij en staat ook niet onder software, dit programmma werkt ook niet goed meer

wie weet het

Brandersoftware is verwijderd maar het probleem bestaat nog steeds. Ik neem aan dat ik een nieuwe kan gaan halen

Gaat je brander al open en dicht vanaf dat je je computer aanzet fo pas als windows is opgestart?

Je zou even de flatcable uit je brander kunnen halen en de powercable laten zitten en als je brander dan ook open en dicht gaat kun je het best een nieuwe halen denk ik......

Laten we maar een nieuwe halen, kan ik gelijk een dvd brander aanschaffen. Als die nieuwe het zelfde doet horen jullie het wel weer

Iedereen bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan