Brander is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

J0ren

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Nadat mijn brander op magische wijze van de computer verdwenen was heb ik de kast opengeschroeft en het kabeltje wat in de brander steekt er even uitgehaald (comp aangezet en weer uit) en er weer in gedaan.

Ik dacht dan word hij vanzelf geinstalleerd (dit gebeurde namelijk wel met mijn cdrom station), maar nog steeds geen spoor van een brander

hij staat niet tussen apparaat/schijf beheer, en ook toen ik op nieuwe hardware heb gecontroleerd is er niets gebeurd

mijn vraag is wat er mis kan zijn met mijn brander, en of deze schijf automatisch door windows (xp) geinstalleerd hoort te worden. (En zoniet hoe moet ik dat dan doen)

alvast bedankt,

Je kunt de controller waar deze brander aanhangt "de installatie ongedaan maken" gebruiken, rebooten, de driver laten installeren, en nogmaals rebooten.

Ook kun je deze er even op los laten, of deze fix.

Ik kan niet "installatie ongedaan maken" doen aangezien hij niet in apparaatbeheer staat

de 1e link:
als ik het prog opstart heb ik keuze uit 2 cd/dvdrom stations, bij mijn cdromstation geeft het prog een command (device inquiry) maar zodra ik het andere station (brander) aanklik is er geen 'command' optie

de 2e link heb ik uitgevoerd -> ge-reboot, maar geeft ook geen resultaat

:(:(

Laatst bewerkt:
Je kunt de controller waar deze brander aanhangt "de installatie ongedaan maken" gebruiken, rebooten, de driver laten installeren, en nogmaals rebooten.

De controller staat niet in apparaatbeheer? bij de IDE ATA ATAPI controllers niet? lijkt mij sterk.:rolleyes:
Staan de master/slave jumpers wel op de goede plaats?

Overigens kan dat ding natuurlijk altijd overleden zijn, te controleren door hem aan de andere controller te hangen, of in een andere PC.

ik heb dat probleem ook vaker gehad, windows opnieu installeeren en hij doet het weer :D

heb het probleem nu weer maar heb veel belangrijke bestanden dus probeer ik de fix maar ff die eerder op deze pagina is vermeld;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan