brander leest cd's wel maar dvd's niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lemmings

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Mijn eerste post. ik heb gekeken of er elders een antwoord op mijn vraag is. Er zijn veel posten met raakvlakken maar niet precies wat ik vraag.

Mijn computer erkent sinds enkele dagen dvd's niet meer. Dit geld voor zowel proffessionele gekochte films als leeg of zelf gebrande dvd's van verschillende merken, (minstens 4). Het ziet en leest cd's wel.
Als iemand een antwoord hierop heeft, graag in eenvoudig nederlands tips en / oplossingen geven. ik knutsel wel graag maar ben een leek met technisch termen.

alsvast bedankt! (hoop ik)

Probeer eerst het volgende eens.

Ga naar apparaatbeheer, daar naar de betreffende brander, klik daarop 1x met rechts en kies voor installatie ongedaan maken en bevestig je keuze.
Start nu de PC opnieuw op, Windows zal de brander herkennen als nieuwe hardware en deze opnieuw, nu hopelijk weer goed, installeren.

@ mrmusic, dank maar helaas. Het ziet een dvd helemaal niet. ik heb even gechecked, een cd kan nog worden afgespeeld.

Niemand nog een tip?????? help aub, ik moet een aantal files branden!

Weet iemand als ik een nieuwe brander zou kopen,ik dan wel de goede verbinding krijg of kan het alsnog aan mijn computer liggen?

Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar persoonlijk denk ik dat je speler zijn beste tijd heeft gehad.

Een paar weken verder en helaas is mijn probleem niet opgelost. Ik kreeg als tip een spyware programma te gebruiken en heb Hitman pro gebruikt,(naast mijn normale a-virus). Ook heb ik ad aware 2007 gebruikt maar ik weet niet wat ik veilig wek kan halen op het eind. Ik he dus alles laten staan. (Hitman heeft wat weggehaald, meestal cookies)

nog steeds niets. een winkel heeft gezegd dat ws ik met een nieuwe brander mogelijk geen oplossing heb..

Iemand??????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan