Sander Hooftman
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 nov 2000
Ik had mijn brander (master) en mijn DVD-speler (slave) staan op IDE 2. Alles ging inprincipe goed behalve dat een cd kopiëren wat moeite gaf. De ene keer was er geen probleem, de andere keer gaf ie een fout aan!! Nu lees ik overal dat het beter is om de HD (master) en mijn DVD-speler (slave) op IDE 1 en mijn brander (master) op IDE 2 te zetten. Dit zou zeker o.a. ten goede komen als ik een cd wil kopiëren.
Dat laatste heb ik nu gedaan maar als ik een cd ga kopiëren dan zie ik dat de recorderbuffer, ik gebruik Nero de laatste versie, om de haverklap op en neer gaat.
Dus van 100% naar 10% of lager. De cd is goed gebrand maar het moet dus elke keer een beroep doen op de Burn-Proof.
Een cd branden duurt nu ook veel langer als hoe ik het vroeger deed.
Wat moet ik nu doen om die recorderbuffer gewoon rond de 100% te krijgen zodat alles ineens goed en snel brand. Alle overige programma's heb ik uit staan als ik een cd brand!!
Want zoals ik het nu heb aangesloten (zie bijlage) zo hoort het toch??
Dat laatste heb ik nu gedaan maar als ik een cd ga kopiëren dan zie ik dat de recorderbuffer, ik gebruik Nero de laatste versie, om de haverklap op en neer gaat.
Dus van 100% naar 10% of lager. De cd is goed gebrand maar het moet dus elke keer een beroep doen op de Burn-Proof.
Een cd branden duurt nu ook veel langer als hoe ik het vroeger deed.
Wat moet ik nu doen om die recorderbuffer gewoon rond de 100% te krijgen zodat alles ineens goed en snel brand. Alle overige programma's heb ik uit staan als ik een cd brand!!
Want zoals ik het nu heb aangesloten (zie bijlage) zo hoort het toch??