brander philips cdd3610

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPeetje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
môge allemaal
weer even een vraagje over m'n zus d'r pc
ik heb net bij haar win 2k erop gezet, maar nou doet de brander het bij haar niet meer :confused: terwijl hij bij windows 98 perfect werkte
ik heb net anderhalf uur gezocht naar een driver, maar deze brander is tamelijk oud en drivers zijn nogal lastig te vinden
misschien iemand die van een uitdaging houdt en hier een driver voor weet te vinden want ik weet me echt geen raad meer :(
ooh, en het is een Philips CDD3610, een double-speed brander (ja ik weet het.... :))

hey bedankt :thumb:
driver gedownload (wachtwoord en inlog werkten perfect :D)
ik ga nu meteen ff kijken of hij werkt

helaas, hij werkt niet :confused:
ik kopieer hem naar de HD
pak hem uit
draai de toepassing (MS-DOS schermpje)
en dan zegt hij "No device found on" en dan alle poorten
terwijl windows hem wel herkent als een gewone CD-ROM speler
weet je er iets op ? (hoop hoop)

Geplaatst door Caspar107
Deze al geprobeerd?
http://www.cdrom-drivers.com/drivers/3/3564.htm
Eventueel naam en wachtwoord:
drivers
all
Heb je überhaupt wel gelezen wat daar bijstond? "This is the EEPROM update , bat the drivers for Win98 can be found in Adaptec and any software for recording", lekkere driver dus....

Topicstarter: je hebt voor branders helemaal geen driver nodig, elk brandprogramma bevat die al namelijk. Welk brandprogramma gebruik je en heb je al een andere geprobeerd (Nero bijv.)?

Heb je überhaupt wel gelezen wat daar bijstond? "This is the EEPROM update , bat the drivers for Win98 can be found in Adaptec and any software for recording", lekkere driver dus....

Nee niet gezien, heb de pagina gewoon gelinkt vanaf het zoekscherm van die site en daar stond niet dat het om een EEPROM update ging, stond gewoon bij drivers, maar is inderdaad geen lekkere driver:D.
Sorry JPeetje:o

Geplaatst door Caspar107
Nee niet gezien, heb de pagina gewoon gelinkt vanaf het zoekscherm van die site en daar stond niet dat het om een EEPROM update ging, stond gewoon bij drivers, maar is inderdaad geen lekkere driver:D.
Sorry JPeetje:o
ik vergeef je :p
Welk brandprogramma gebruik je en heb je al een andere geprobeerd (Nero bijv.)?
ik gebruik nu adaptec (die werd geleverd met de brander, dus ik dacht laat ik die dan ook maar installeren maar ik heb daarnet ff Nero geïnstalleerd en wat denk je ?
HIJ WERKT :thumb:
nog bedankt he allemaal ! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan