brander probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Ik heb een Acer extensa 5220 met een slimtype DVD A DS8A1P brander. Als ik echter een cd wil branden maakt hij alleen een image hij brand niet. Een DVD heb ik nog niet geprobeerd. Nu hoorde ik dat het een blue ray brander is betekend dit dat hij alleen dit type ondersteund? En zo ja kan ik er een andere ingooien?

Het typenummer zegt DVD, dus ik vermoed daarmee (met 99.9%) dat het een DVD brander is ;).
Heeft u al gekeken in uw brandprogramma of wel het juiste station is aangevinkt? Ik maak wel eens mee met Nero dat na de installatie of na het plaatsen van nieuwe hardware het programma standaard kiest om een ISO bestand aan te maken.

Groeten :)

Ik heb een Acer extensa 5220 met een slimtype DVD A DS8A1P brander. Als ik echter een cd wil branden maakt hij alleen een image hij brand niet. Een DVD heb ik nog niet geprobeerd. Nu hoorde ik dat het een blue ray brander is betekend dit dat hij alleen dit type ondersteund? En zo ja kan ik er een andere ingooien?

Vinkje bij simulatie verwijderd en bij branden geplaatst:)
Zou alle gangbare schijfjes moeten branden.

Grtz.

brander laptop brand niet

oke ben nu weer een stap verder ik denk dat hij nu wel brand.

Ik heb naar jullie advies Nero opgestart en er kwam een scherm met nieuwe compilatie. Ik heb daar de brander opgezocht maar er stond image branden. Dit kon niet worden veranderd. Ik heb toen de compilatie maar afgesloten en het weer eens geprobeerd en toen kon ik wel de brander instellen echter het schermpje "nieuwe comilatie "was afgesloten. Toen heb ik het weer opnieuw geopend en de brander bleef nu staan. Programma totaal afgesloten en weer opgestart en nu staat de brander gewoon aan dus.

Bedankt voor het mee denken heren. Opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan