brander uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Ik had er net al bij vermeld: OMDAT IK NIET WEET WARR IK HEM MOET PLAATSEN PLAATS IK HEM HIER (diversen)
maar nu is die dichtgegooid. bedank tibrov, ik wist egwoon niet waar die moest.

IK heb bij hardware gekeken, ik heb hem laten zoeken. Mijn branden en die dvd player van deamon tool staan er dan bij met rood kruisje hij zegt dat ze zijn uitgeschakeld. Windows kan ze ook niet inschakelen. dus vraag mij af hoe het dan moet

Probeer van 1-tje eens de flatcable los te halen, en dan herstarten en proberen de driver te installeren.
Al nieuwe driver gezocht? Zou eigenlijk niet hoevel bij cd-rom / dvd....

Verwijder em es uit apparaatbeheer. Koppel em eventueel los en zet em dan weer vast.

ja maar zoals deamon tools, ik weet niet of iedereen wet wat dat doet. das programma wat doet alsof er een dvd is om zo een cue bestand te kunnen openen. Daar zegt die precies zelfde bij. Die brander heeft altijd gedaan heb daar geen drivers van.

Geplaatst door michelmathers
ja maar zoals deamon tools, ik weet niet of iedereen wet wat dat doet. das programma wat doet alsof er een dvd is om zo een cue bestand te kunnen openen. Daar zegt die precies zelfde bij. Die brander heeft altijd gedaan heb daar geen drivers van.

Al losgekoppeld dan?

heb je toevallig iets van winoncd of easy cd creator geinstalleerd gehad en deze nu verwijderd?
dan kan windows xp ze namelijk niet meer terugplaatsen.
ik heb dat ook gehad namelijk. ik had als enige oplossing systeemherstel en hem dan een paar dagen terugplaatsen voordat ik winoncd installeerde of windows op nieuw installeren.
misschien iemand een andere oplossing?
succes
rene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan