brander wil niet aan cd-rw

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Een collega heeft in z'n pc een cd-brander van philips (pcrw804) die geen cd-rw wil branden. Wanneer hij met Nero 5.5.7.2 een lege cd-rw wil branden komt na een tijdje de melding dat het medium niet geschikt is. Wissen van zo'n cd-rw lukt weer wel. De pc (1800 Mhz, 256 Mb intern) draait met XP-pro. Deze brander had trouwens onder Win98se geen problemen met cd-rw's. Xp "ziet" de brander ook gewoon als cd-r/cd-rw apparaat evenals Nero. Wat kan hier de oorzaak van zijn en is dit op te lossen? Een update voor de brander voor XP heb ik niet kunnen vinden.
Gr. Erik.

Ik heb even hier gekeken maar daar komt deze brander niet voor. Word waarschijnlijk niet ondersteund dan?

Hij staat wel in de lijst zie ik. Alleen geen support voor bufferonderrun,cd-text en overburn. (lijstje kende ik trouwens nog niet) Als de brander dus wel ondersteund wordt is het des te vreemder dat hij een cd-rw (verschillende merken/snelheden geprobeerd) niet gebrand kunnen worden.

Ik zal vanavond eens kijken of ik wat van dat forum kan downloaden, bedankt.

Geplaatst door erbicom
Hij staat wel in de lijst zie ik. Alleen geen support voor bufferonderrun,cd-text en overburn. (lijstje kende ik trouwens nog niet) Als de brander dus wel ondersteund wordt is het des te vreemder dat hij een cd-rw (verschillende merken/snelheden geprobeerd) niet gebrand kunnen worden.

Ga ik ff een ander brilletje kopen:p
Sorry.....:(

Het heeft allemaal gewerkt! Aspi driver geinstalleerd en vervolgens de brander geflashed. Hij leest en schrijft nu weer alles.
Gr. Erik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan