Brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

toetje33

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 aug 2002
Hallo,

Een vriend van mij heeft een nieuwe brander: 48x schrijven. Nu kan hij alleen maar op 16x branden Als hij sneller brand, loopt ie vast, geen foutmelding ofzo loopt gewoon vast. Hij gebruikt nero 5.5 en zijn cd's kunnen het ook aan!

iemand enig idee?

Mvgr,

Gerben

Gerben,

Waarschijnlijk staat zijn DMA niet aan voor de brander.

groetjes speedtouch

helaas

DMA staat wel aan, tis nero 5.5.9.14 en de brander is van sony. 16 speed gaat goed, 24 speed afen toe, maar hoger absoluut niet. Krijg ook geen foutmelding, maar hij blijft gewon op 3% staan w8en. een uur of zo

wie helpt?

Groetjes,

Dave

Re: helaas

Geplaatst door ddoorni
DMA staat wel aan, tis nero 5.5.9.14 en de brander is van sony. 16 speed gaat goed, 24 speed afen toe, maar hoger absoluut niet. Krijg ook geen foutmelding, maar hij blijft gewon op 3% staan w8en. een uur of zo

wie helpt?

Groetjes,

Dave

Tja, dan blijft het waarschijnlijk bij de LeaD-in al hangen.
Misschien nero upgraden ofzo en aangezien de brander nieuw is, is retourneren ook wel een optie. Heb je het trouwens met andere brand-software geprobeerd?

Hallo

Uiteraard staan alle residente prg's en screensaver af?

Kwestie van de nodige "dataflow " te kunnen halen.

Is er al eens "getest" met een andere c.d. merk ??

Peter

Laatst bewerkt:
systeem

Helaas, 't helpt allemaal nix.
Nero upgraden helpt misschien. Hij heeft het wel gedaan vroeger. Kweet alleen niet meer wat ik heb veranderd.

Het systeem: P4-2.66 GHz. 256 MB Ram, 120 Gb Hd. Wat heb je nog meer nodig?

Alvast bedankt.

Re: systeem

Geplaatst door ddoorni
Helaas, 't helpt allemaal nix.
Nero upgraden helpt misschien. Hij heeft het wel gedaan vroeger. Kweet alleen niet meer wat ik heb veranderd.

Het systeem: P4-2.66 GHz. 256 MB Ram, 120 Gb Hd. Wat heb je nog meer nodig?

Alvast bedankt.
het ligt niet aan het systeem. Ik zou mijn brander ff terugbrengen.

Hij doet het

Beste mensen,

het werkt. Ik heb mn brander weggehaald in de hardware list en toen opnieuw toegevoegd. Toen deed ie het.
Toch bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan