Brander

Status
Niet open voor verdere reacties.
De harddisk doet op dat moment helemaal niks meer, alleen de diskette lijkt te haperen en blijft op hetzelfde adres staan.
Ook als het lang duurt zou je denk ik toch enige voortgan moeten kunnen zien?

groet,
Herman

Heb je het ook met een andere disk geprobeerd.

download memtest eens opnieuw en zet het op een andere disk.

Memtest moet gewoon z'n progamma afwerken anders is er iets niet goed.

Hoeveel geheugen reepjes zitten er in je pc , als er bvb 2 inzitten kan je ze een voor een uittesten, om de beurt een reepje eruit halen.
Zet wel de pc uit als je dit doe, en de stekker eruit.

groetjes speedtouch

Via een andere diskette ging het wel goed.

Het programma heeft nu 24 uur staan draaien, waarna ik het maar heb afgebroken. Er zijn ondertussen geen fouten gevonden, en je wil ook wel weer eens de computer kunnen gebruiken nietwaar.

Ik denk niet dat het probleem aan het geheugen ligt, want dat wordt ook bij de systeeminfo in de Office-programma's volledig herkent.

groet,
Herman

Herman,

24 uur :8-0:

Dan is er toch iets niet in orde , 5 uur max oké maar 24 uur.

Het progje start je op via een floppy , dus je OS werkt volgens mij op dat moment niet.

Heb je al gekeken naar je geheugen bankjes , hoeveel zitten er in .

Download ram.zip en kijk eens hoeveel procent hij aangeeft.

Download

deze duurt niet lang hoor.

groetjes speedtouch

Ik startte het inderdaad via de floppy. Het leek wel of het iedere keer opnieuw begon.
In m'n pc heb ik 2 geheugenbanken, 1 van 64 en 1 van 256 Mb, waarvan de laatste slechts voor de helft kan worden benut vanwege de eenzijdige connectie.
Totaal dus 192 Mb. die ook worden herkend.

Het Ram-programmaatje geeft aan dat er 196.028 geheugen aanwezig is, en als ik zoveel mogelijk standaard prgramma's afsluit (Virus-Firewall etc.) is er 45% van in gebruik. Misschien een beetje veel?

groet,
Herman

Hoi Herman,

Wegens drukte reageer ik een beetje laat.

Eerlijk gezegt weet ik ook niet wat er nu precies aan de hand is, ik vermoed toch dat er iets met het geheugen is,maar als verder de pc goed draaid dan kan het geheugen wel goed zijn.

Het vreemde vind ik dat het bij grote bestanden gebeurt net als een audio cd maken.

Is het niet mogenlijk dat je van een kennis een brander leent [of jouw brander bij die kennis ] en deze eens probeert in de pc , zo kan je namelijk een selectie maken of het is de brander als blijkt dat deze goed is moeten we toch zoeken in windows of de hardware.

groetjes Jac

Oké.

Ik ga wel eens op zoek naar iemand met een losse brander ofzo.

In ieder geval bedankt voor de hulp tot zover.

groet,
Herman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan