brandproblemen met Nero en andere gewone brandsoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.

escaped

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Als ik met nero of cheetah dvd burner ofzo een film brand is hij onleesbaar ik heb het al op 3 verschillende dvd'spelers getest bij de ene was de film in zwart-wit en bij de andere 2 was hij gewoon onleesbaar ik snap echt niet wat het probleem is, daarom heb ik dan maar geprobeert met imagetool classic een image te maken en dan met imageburn de image te branden dat lukt maar nu ik eenzelfde film nog eens wou zien ging hij opeens niet meer het liefste zou ik ook gewoon terug met een normaal brand programma willen branden want dat spaart veel tijd uit

hopelijk kan iemand me helpen

Alvast bedankt!!!

Geef eens even wat meer informatie. Wat voor bestanden gebruik je, welke dvd's en hoe ga je precies te werk.
Ik wist trouwens niet dat Cheetah ook dvd films kon branden, vroeger niet maar nu dus wel inmiddels!

Laatst bewerkt:
ik probeer het op dvd+rw dvdtjes merk is memorex (4.7 gb) maar als ik ze dan wil afspelen gaat het niet als ik ze omzet naar image wel maar na nog eens ker diezelfde film te bekijken ging het niet meer

Een firmware update van je brander wil dit ook wel eens verhelpen:thumb:

sorry voor het lange wachten maar dit probleem is er niet meer, hij wilt alles afspelen dus opgelost weet eigenlmijk niet hoe dit komt, misschien slechte versies ofzo...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan