brandproces

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Ik heb een nieuwe Plextor PX 755. Ik brand met Img-Burn en Nero 7.5.1.Ik heb verschillende dvd's gebrand. Nu brand ik de dvd's op dezelfde wijze, maar het lijkt wel of hij als ik een film brand de speelduur wat die film is zolang duurt nu het branden. Iemand een idee hoe dit zou kunnen?

Als ik het goed begrijp duurt het branden net zolang als het duurt om die film af te spelen?

Ja dat klopt. Ben nu bezig dvd RW te formatteren, heb op langdurig aan gegeven. Deze loopt nu al 70 minuten.

Ik heb Nero nog even nageken op wat voor snelheid deze voor het branden stond en dit is maximum. De tijd werd aangegeven hoelang het zou duren dit was ongeveer zo'n 14 minuten, maar daar liep hij verder gewoon overheen. Al met al duurde het een klein uur dat hij was afgelopen, Ik heb geen idee hoe dit nu kan. Iemand die mij nog een tip kan geven?

Er is nu in de machinen een nieuwe flatcable gekomen en hoopte dat het probleem voorbij zou zijn, echter dit heeft niet geholpen. Heeft iemand nog enige suggesties wat het zou kunnen zijn? Hoe kun je controleren of je controller op het moederbord wel juist werkt.

Probleem is opgelost het lag aan de plextor brander. Heb nu mijn oude LG er weer in en alles is weer oke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan