brandprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Wie weet een (gratis) brandprogramma waar ik cd en dvd mee kan branden ik blijf problemen houden met vista en nero. ik heb een officiele nero aangeschaf en om nu weer een bult geld uit te gaan geven voor iets wat ook niet werkt heb ik geen zin in.

wie helpt

ron

in windows zit standaard ook een brandprog . rechts klikken op het bestand en daarna kopieren naar cd en de richtlijnen volgen en daar is je cd

in windows zit standaard ook een brandprog . rechts klikken op het bestand en daarna kopieren naar cd en de richtlijnen volgen en daar is je cd

Voor een cd inderdaad... Maar niet voor een dvd, of in windows vista wel?

In ieder geval heb je dan niet zoveel functies als je hebt met een serieus brandprogramma als nero. Wat voor data wil je voornamelijk precies of cd/dvd branden?

ik brand 3 soorten dvd geript vob files dus muziek (wav) en mp3 voor in de auto

wav en mp3 staat op cd neem ik aan? dus dat kan gewoon met windows...
En is die dvd nog een prob met nero?

ik heb juist deep burner geprobeerd en dat lijkt me ook heel goed . simpel , het werkt en het belangrijkste GRATIS . dus als dat zo blijft is het een aanrader

imgtoolburn is ook gratis, nadeel is wel dat deze alleen werkt met de nero engine.
Dus nero moet er dan wel op staan.

burn for free snap ik niet echt en kan je met deepburner vob files branden zodat je een dvd kan branden die je in je stand alone kunt afspelen|?? en zo ja hoe doe ik dat??

ron

Leuke suggesties allemaal, maar geen enkele die DVD(vob) kan branden...

Maar ik denk dat het probleem anders ligt. Ik draai zelf Vista Ultimate met Nero echt helemaal probleemloos, dat dat moet toch op te lossen zijn, zeker wanneer je net een nieuwe Nero gekocht hebt!

koop je een nieuw pc met xp en gratis upgrade, doe je de upgrade is nero niet meer compatible, koop je nieuwe nero werkt de zooi nog niet.
Remedie dual boot??? en nero onder xp laten draaien totdat de rijkste man ter wereld een oplossing heb bedacht

Welke versie van Nero heb je op Vista geinstalleerd en wat voor problemen heb je precies?

Hallo daar ben ik weer even een crash beleefd.
Ik heb vista prem en nero 7.9.6.0

Elke keer stopt nero ermee en krijg ik de volgende foutmelding kon einde van disc at once niet uitvoeren, ik brand met nero 7.9.6.0 en vista premium.
Kort daarvoor staat in het foutraport apparat niet beschikbaar daaroonder apparaatnaam en daaronder er heeft eenn reset plaatsgevonden.
Ik heb deze mooie zondag doorgebracht op internet op allerlei forums en site's maar ik weet het niet meer. ik wil graag branden maar het lukt niet

Een aantal vraagjes:

- probeer je elke keer dezelfde file(s) te branden
- wat voor files probeer je te branden
- wat is merk en type van je DVD brander
- welk merk en soort DVD's gebruik je

Ik ben er bijna van overtuigd dat je dit probleem niet oplost met andere brandsoftware, maar dat er iets anders aan de hand is...

het soort bestand maakt niet uit na 6% komt de bovenstaande melding en houdt hij ermee op ook in de simulatie mode.
Diverse merken dvd en rw geprobeerd
twee brander Fujitsu en lite on.

als je raad weet......

imgtoolburn, doet dat wel degelijk, je moet allen de map selecteren waar de vobfiles in staan. en niet de vob if en bup files apart selecteren.
Ik gebruik het al jaren met veel plezier welliswaar onder xp, maar toch

Hoi,

Als het aan de software ligt kun je: Dvd Shrink eens proberen..

Fijn om ook films op dvd mee te kopieren.

DVD shrink 'kan' zelf geen dvds branden en gebruikt een geinstalleerd programma om dat voor zich te doen zoals bijvoorbeeld nero. Ookal zie je dat op het eerste zicht misschien niet. Dus als het probleem met nero optreed lijkt het me sterk als het met DVDshrink de foutmelding niet krijgt. Zelfs dan heb je dus nog degelijke brandsoftware nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan