brandsnelheid nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Hallo,

als ik een dvd wil branden is de laagste snelheid die ik kan branden 4 speed
ik wil eigenlijk branden op 2 speed

het rare is het volgende:
als ik een film wil branden en ik doe nog geen lege dvd schijf in de brander, en ik kom in het veld waar je je instellingen voor het branden kan zien, dan zie ik onder de brandsnelheden wel degelijk 1 en 2 en 4 en 8 speed staan.
als ik op dit moment een lege dvd schijf in de brander stop dan zie ik bij de brandsnelheden alleen nog maar 4 en 8 speed staan:confused:
maar ik zou dus graag op 2 speed willen branden omdat mijn dvd-speler nogal gevoelig is voor zelf gebrande dvd's.

zit er binnen nero 7 een instelling zodat ik dvd's kan branden op 2 speed i.p.v. 4 speed?

dus met de huidige dvd's kan je niet op twee speed branden?

het rare is dat ik in het begin met clonedvd gebrand hebt.
hiet kon ik wel op 2 speed branden.

echter toen bleef steeds het beeld stilstaan.
heel vervelend kijken is dat:(

toen werd me aangeraden om met nero te branden.
het is inderdaad 200% beter.
héél af en toe blijft hij wel eens hangen in de dvd speler.
daarom wil ik eigenlijk op 2 speed branden.

dus met de schijfjes die ik heb, kon ik wel in clonedvd branden op twee speed.
dus zou je denken dat het ook moet kunnen met nero 7 of toch niet?

Ik heb wel Nero 7, maar kan ook 4x als laagste instellen met de dvd's die ik nu heb. Als ik een Wisbare erin doe, kan ik wel lager instellen. Zoals eerder aangegeven zou het aan de schijf type moeten liggen.

crash zei:
Ik heb wel Nero 7, maar kan ook 4x als laagste instellen met de dvd's die ik nu heb. Als ik een Wisbare erin doe, kan ik wel lager instellen. Zoals eerder aangegeven zou het aan de schijf type moeten liggen.

oke, dat zal kunnen natuurlijk.
maar zoals al gezegt ken ik met clonedvd wel op 2 speed branden.
dus dan zou het toch ook in nero moeten lukken toch?

Je moet weer teruh naar nero 6.x, bij mij kon ik ook geen muziek branden, als ik deze afspeel blijft de cd af en toe hangen.

Kijk even op de website van de fabrikant van de DVD-schrijver. Sommige fabrikanten van DVD-schrijvers / DVD-schijfjes geven speciale patches om op 2x te kunnen branden.

Groet, James :)

James007 zei:
Kijk even op de website van de fabrikant van de DVD-schrijver. Sommige fabrikanten van DVD-schrijvers / DVD-schijfjes geven speciale patches om op 2x te kunnen branden.

Groet, James :)

ik heb een samsung SH-W162C
kan niet echt iets vinden.
zijn er nog andere sites waar dit te vinden is?

Ik dacht dat het aan mijn brander lag Sony. Heb een nieuwe gekocht, maar helaas het probleem bleef bestaan. Nu een versie van Nero terug gegaan heb de 6 er weer op gezet, nu geen last meer.

Als jullie toch over NERO hebben.

wil ik weten hoe je bij 6 of 7.

je de naam van een wav muziekje op de schijf er bij kan branden.?
zo dat ik het uit kan lezen in de auto op het display.

humpe zei:
Ik dacht dat het aan mijn brander lag Sony. Heb een nieuwe gekocht, maar helaas het probleem bleef bestaan. Nu een versie van Nero terug gegaan heb de 6 er weer op gezet, nu geen last meer.

wat voor probleem had jij precies dan?
en wat voor merk dvd's gebruik jij.
ik heb namelijk het meeste last bij het merk platium.
bij het merk van philips en fuji heb ik heel af en toe er nog last van

wimeuropa zei:
Als jullie toch over NERO hebben.

wil ik weten hoe je bij 6 of 7.

je de naam van een wav muziekje op de schijf er bij kan branden.?
zo dat ik het uit kan lezen in de auto op het display.
Vanaf Nero Burning Rom:
ner7-audio-cdtext.gif

Zorg dat dat vinkje aanstaat. Meestal vul ik daar verder niks meer in. Maak de compilatie, en voeg de liedjes toe. Als ze eenmaal in je compilatielijst staan, klik je er met rechts op en neem je eigenschappen. Hier kan je elk liedje de juiste naam en uitvoerder geven.

Ik vul voor de cd zelf meestal geen naam in, omdat mijn cd-speler dan eerst die naam ingeeft, en ik weer op de CD TEXT toets moet drukken voor ik de naam van de liedjes krijg.

Succes!

James :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan