Brandsoftware die géén divx bestanden maakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mademoiselle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2007
Ik ben op zoek naar een brandprogramma die geen divx bestanden maakt, maar wel VCD of iets van UDF?
Mijn dvdspeler speelt namelijk geen divx bestanden, maar ook enkele andere dvdsoorten niet af.
Ik ben niet echt een genie op het gebied van dvd-soorten en brandprogramma's dus als iemand tips/ een goed brandprogramma weet, laat het dan weten.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
wel gehad, was een trial-versie, en die kan ik niet opnieuw downloaden want alle trialversie gebruikers werden geregistreerd.

maar als u een site weet waar een andere nero versie te downloaden is ?

Welkom bij Helpmij.nl

Om Nero te kunnen gebruiken dien je het na de trialperiode aa te schaffen :)
Welke dvdspeler heb je eigenlijk?

Wat voor brandprogramma gebruik je nu en wat wil je precies op dvd branden ?

ik heb een cce JDB910 dvd speler, een paar jaar geleden bij de kruidvat gehaald, maar hij doet het nog prima, alleen niet met mijn gebrande dvds dus :confused: Hij geeft dan aan: ''incorrect disk format''

Ik heb nu een divx brander en ik wil films van .avi formaat branden, maar dan dus in een soort dvdtype die mijn dvdspeler wel aankan. Het punt is dat in de handleiding van mijn dvdspeler niet precies staat aangegeven welke types dvd erop passen.

Ik ga nu de trial van nero 7 downloaden, eens kijken wat die doet.

hm.. heb nero 7, maar nu geeft nero aan dat de film geen .avi bestand is.. maar dat is het wel ? heb het met andere films geprobeerd en daarbij geeft nero ook aan dat het geen .avi bestanden zijn.. echt heel raar.

Ik zal maar een nieuwe dvdspeler kopen die wel divx bestanden afspeelt.. want die divxburner is echt fijn, snel en mooi beeld/geluid blijft goed behouden.

Toch bedankt voor de reacties :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan