Brandsoftware niet ondersteund??

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Ik heb onlangs Adaptec cd creator 4 geinstaleerd, na een herstart kreeg ik keurig de melding dat de bijbehorende drivers (stuurapparaten) niet compatible zijn met XP, goed dus ik haal de boel er weer af maar na een herstart krijg ik nog steeds dezelfde melding????
Ik snap het niet, heb al de updates weer gehaald voor de oude originele software die XP gebruikt want die kon ik downloaden maar toch nog steeds zegt hij.....hetzelfde.

Zie bijlage voor probleem.
Ik vraag mij af of ik die twee files waar XP moeite mee heeft er zo van af mag gooien.

grtjs jjw

Knip ze eens uit die folder en zet ze voor de zekerheid op een andere plek neer.

Dan kun je kijken of xp problemen geeft.

Easy cd Creator werkt pas lekker bij versie 5 met XP

Okee

ja dat heb ik gedaan en nu start windows weer op zonder die toch wel goed bedachten waarschuwing.

Helaas doet de brander met de standaar windows software nog helemaal niets.

Ook op de update site zie ik niet meer de update voor Win XP brandsoftware.???

Hebben we daar ook nog een oplossing voor.

grtjs jjw

Die update was volgens mij voor versie 5 en dan ook nog voor de platinum versie

Hmmmm

En nu heb ik geen cd spelers meer, geen driver tot zijn beschikking, dit gaf hij niet op in een foutmelding, ik wil net wat instaleren en nou wordt ook in apparaatbeheer ineens laten zien dat er geen drivers beschikbaar zijn voor beide cd spelers....

En nu???

grtjs jjw

Helaas

Dat werkt niet, ik ben ingelogd als administrator dus daar legt het niet aan en doe wat er staat maar er zijn nog steeds geen drivers gevonden voor beide spelers.

Ik snap het niet.

grtjs jjw

Hoe dan ook

Nou een systeem herstel werkte gelukkig wel.

Toch snap ik er niks van, de twee bestanden waar het om zou gaan, cdralw2k.sys en cdr4_2k.sy zijn nu herstelt naar de originele bestanden voor XP.
Wat ik niet snap is dat als ik de software wou bijwerken onder hardware optie dat dan die oude bestanden niet worden gevonden.
Ze staan er toch op???

Maar goed.

Dankjewel even goed voor het meedenken Mario.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan