Brandtijd na Videobewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Allemaal,

Ik heb een beetje rongekeken in systemen en wil jullie vragen of ik op het goede spoor zit wat betreft Desktop PC's voor goede en snelle videobewerking.

Een Acer Aspire X5810 PC. Processor 2.50 ghz, Intel Core 2 quad 8300. 4096 mb werkgeheugen en harde schijf 750 mb. Videokaart 1024 MB ATI Radeoean HD4650.
Voor maar 549,99 euro.

Een Intel Core 2 Quad Q9550, 4 Gb geheugen, 1 TB harde schijf. Intel Graphics Media Accelerator 3100 Video. Voor 599,99 Euro.

Zijn dit wel goede systemen?

Groetjes,
Jolanda
 
Hallo,

Met die bovenstaande PC hoef ik dus geen problemen te verwachten met videobewerkingen zoals overlappingen maken en trage encoderingen? hij is dus niet meer 8 uur bezig voor hij klaar is met branden?

Groetjes,
Jolanda
 
Hallo,

Bedankt voor jullie hulp. Ik heb nog wel 1 vraag en dan kan ik topic sluiten.
Ik ga voor de Acer Aspire X5810 voor videobewerking.

Maar is het ook mogelijk dat ik op mijn laptop de films bewerk en het project opsla en vervolgens het encoderen en branden via mijn nieuwe desktop doe?

Want mijn desktop staat namelijk boven en mijn partner zou het denk ik niet leuk vinden als ik voortdurend boven zit.

Is dit mogelijk? de films staan op mijn laptop dan maar zou ik het project dan over kunnen zetten naar mijn desktop. Of heeft ie naast het project ook die films weer nodig?

Groetjes,
JOlanda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan