Brdr reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker456

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Hallo allemaal,

na mijn vorige vraag (Rundll) is er een ander probleem(pje) ontstaan: bij het afsluiten krijg ik de mededeling: programma beeindigen: Brdr reageert niet.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt,
Theo

Heb je het programma "WebHancer" op je PC gehad? Download en installeer dan Windows Installer Cleanup Utility. Na de installatie staat er een snelkoppeling in "Alle programma's". Open het en kijk in het venster of je een regel ziet staan van WebHancer; selecteer die en klik op "Remove". Kijk daarna voor de zekerheid of "C:\Program Files\webHancer\Programs\whagent.exe" nog op je C-schijf staat. Zo ja, verwijder "webhance" met submappen. Herstart je PC, ben je die melding kwijt nu?

Op je PB reageer ik hier, dan kunnen alle meelezers ook het vervolg zien. ;)

Ik had het programma Webhancer als de meest voorkomende "boosdoener" gevonden, maar dan na de-installatie ervan. Met Googelen kom je veel meer hits tegen.
Bekijk ze anders zelf even, misschien zit er een tussen, waarbij jij de boosdoener wél herkent.

Als hulpje, de Googlehits op "brdr".

Brdr

Hallo allemaal,

Ik wil eerst Boeiing_737 bedanken voor zijn/haar inbreng. Ik heb de oplossingen geprobeerd, maar de melding is er nog steeds!
Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden: bij het afsluiten krijg ik de mededeling: programma beeindigen: Brdr reageert niet.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt,
Theo

Als je onderstaande stappen volgt gaat alles goed komen.

Download Combofix naar je Bureaublad.

• Dubbelklik op Combofix.exe
    Volg de instructies, aanvaard de disclaimer door 1 (continue) te typen gevolgd door ENTER.
    Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.
Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log combofix.txt openen.
Plaats dit log in je volgende post tesamen met een nieuw HijackThis log.

Opmerking: Indien je virusscanner reageert met een melding van een scriptuitvoering, mag je dit negeren.

Groeten Juisterr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan