breakout cable

Status
Niet open voor verdere reacties.

davydave

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
bestaat deze kabel:

AT001-1.jpg

als vga-vga zodat ik me toetsenbord kan aansluiten op me server? Je hebt ze ook in vga maat, maar dan kun je alleen je toetsenbord aansluiten en niet je beeldscherm :S

heeey! supper thanx! Maar werkt dit zeker op een ibm x330 , ik heb er zelf namelijk een nieuwe videokaart ingedaan maar moet alleen nog de muis en toetsenbord....

Laatst bewerkt:
als de xbox een ps2 aansluiting heeft dan zou dat moeten werken.

Het is voor me server niet voor een xbox :S ps2 is de naam van de kabel

ps2 is de stekker van de muis en het toetsenbord, groen en paars.
als dat usb is dan heb je de kabels in usb nodig.

ik denk niet dat je me snapt , ik heb op me server geenaansluiting voor muis en toetsenbord , ik heb er een nieuwe videokaart ingezet , dus nu kan ik me beeldscherm aansluiten maar me muis en toetsenbord niet , doen de muis en toetsenbord het ook , als alleen de vga ingestoken in de server is?

Op je server zal je toch een muis en toetsenbord aansluiting moeten hebben.

Dat wat jij wil kan bijvoorbeeld met teamviewer of remote desktop.

dat gaat moeilijk zonder besturingssysteem,daarvoor is die kabel...

dan moet je toch eerst zorgen voor een muis en toetsenbord aansluiting.
waarom zit dat niet op je moederbord?

het is eigenlijk een server voor bedrijven maar , ik heb nog niet gekeken in de server , even kijken dus.

elke server heeft deze aansluitingen hoor.

nope, geen aansluiting voor muis en toetsenbord, moet dus een kabel kopen van 45 euro -,-

dat gaat niet werken hoor....

welk merk server heb jij,
maak eens een foto van de achterzijde.

Als ik mij de server zo voor de geest kan halen zitten er achterop 2 usb poorten voor muis en toetsenbord en inderdaad geen ps/2 aansluitingen.

Dan kun je op die usb poorten je muis en toetsenbord aansluiten mits je die in usb vorm hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan