Breedbeeld naar 4:3

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo ik heb pas een ACER X193HQ breedbeeld monitor.
Maar als ik foto's bekijk worden deze dus helemaal uitgetrokken.
Kan je het beeld ook in 4:3 veranderen?
Groet,
Martin

Hallo ik heb pas een ACER X193HQ breedbeeld monitor.
Maar als ik foto's bekijk worden deze dus helemaal uitgetrokken.
Kan je het beeld ook in 4:3 veranderen?
Groet,
Martin

Ik zit met hetzelfde probleem. Het beeld is geweldig maar al die uitgerekte foto's is een afgang. Met de gebruiksaanwijzing kom je ook niet verder. Je zou netals op de TV het beeldformaat dan op 3:4 moeten kunnen zetten.
Als je de resolutie lager zet trekt het formaat wel wat aan, maar is alles toch minder mooi scherp. Misschien is er nog wel een knap koppie op dit forum die ons nog een bruikbare tip kan geven.

Na 2 weken veranderen en uitproberen en steeds maar niet tevreden zijn ben ik Inmiddels prima geholpen door mijn schoonzoon. Hij kreeg mijn nieuwe Acer 19" LCD breedbeeld monitor en ik van hem zijn 3 jaar oude HP 17" 4:3 monitor. Hij blij en ik blij. Nu heb ik in de hoogste resolutie en net als op m'n eerdere Philips CRT 17" monitor weer de mooiste foto's zoals ze in het echt ook zijn. Bijkomend voordeel is ook dat m'n documenten nu ook weer haarscherp zijn. (Het nieuwste en mooiste hoef voor de gebruiker niet altijd het beste te zijn) Ik was bij de It's en de Mediamarkt en die verkopen jammerlijk genoeg geen 4:3 monitoren meer. Als deze kapot is zoek ik wel een 2e hands 4:3 op internet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan