Breedbeeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

robdelft

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Ik heb een breedbeeldscherm gekocht maar ik heb geen beeld.
Eerst dacht ik dat het aan het scherm lag maar toen ik het scherm op een andere pc aansloot, deed hij het gewoon.
De videokaart in de PC is een Nvidea Geforce FX 5600 XT.
Is de videokaart te verouderd voor een breedbeeld?
:rolleyes:

Hoi,

Vreemd, ik kan niet geloven dat de kaart te oud is voor een breedbeeldscherm.
Op beide ingangen al geprobeerd ?

Modag

Hoi,

Sorry, maar ik kom ze met twee aansluitingen tegen dus daarom mijn vraag.

Welke aansluiting heeft je videokaart en welke je monitor?

Modag

Hoi,

Dacht dat het misschien nog in het eventuele koppel stukje zou kunnen zitten dus miet ik blijf het vreemd vinden misschien dat andere helpmij-ers nog ideeen hebben.

Modag

Dit vind ik, en bevestigd wat ik al dacht:

Q: The GeForce FX5600 256MB does not appear to have a default option for widescreen resolutions, but the Forceware does have an option to create custom resolutions. Will I have a problem running 1440x900 or 1680x1050 using my video card?

A: The GeForce FX5600 256MB has no problem whatsoever displaying at 1440x900. The widescreen-exclusive resolutions are available after installing the drivers/software for the widescreen device.

Heb je drivers of software bij je LCD?

Volgens mij zitten er drivers bij ja, dus dat komt erop neer dat ik die oude monitor weer moet aansluiten om eerst de drivers te installeren ?
Ik heb het nog niet geprobeerd omdat ik bij het opstarten ook niets anders zag dan een zwart scherm.
Als het zo is dan is dat raar eigenlijk, stel je voor dat ik dat oude scherm niet meer zou hebben of hij zou stuk zijn. Zonder beeld is het moeilijk drivers te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan