Bridge.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Hallo allemaal ik zit met een probleempje, ik heb waarschijnelijk iets verwijderd wat toch wel belangrijk is of was!!
Ik krijg steeds tijdens het opstarten een melding die luid.

Rundll.
Downloaded programma files bridge.dll
kan opgegeven module niet vinden.

En systeem hersel naar een vorige datum gaat dus ook niet meer??
Dus wat kan ik nu nog doen schijfcontrole haald ook niets uit..
 
Bridge is een trojan en zou met een goede virusscanner verwijderd moeten kunnen worden. Probeer een virusscan online en waarschijnlijk ben je er dan snel vanaf. Succes !:thumb:
 
Heb gezien dat er inmiddels door Melaniem een Log is geplaatst, dus mogelijk is het al opgelost.
 
anti-virus proggie

Hoi Pieter,
hartstikke bedankt voor je hulp is allemaal gelukt,echter is er een probleem blijven bestaan en dat is het volgende:Bij het opstarten van de p.c. komt het volgende venster:kan VCL50.BPL niet vinden,dit venster heet APVXDWIN.EXE en is een bestand wat voor Panda Anti-Virus nodig is.Heb geprobeerd om het anti-virus proggie te verwijderen,maar dit is me met geen enkele mogelijkheid gelukt en de p.c. geeft dan meestal aan dat het bestand niet decrompimeren want hij kan het niet vinden.
Weet je ook in deze een goede raad voor me?
Bij voorbaat mijn dank.
Groetjes Edwin
 
Probeer Panda er eens overheen te installeren.

Groetjes jozo
 
Laatst bewerkt:
re;anti-virus

Hoi Jozo,
Dat heb ik geprobeerd,maar lukt dus niet
ga nog wel ff het een en ander proberen
alvast bedankt voor de moeite
groetjes edwin
 
jozo

Hoi Jozo,
Dat heb ik geprobeerd om de files van Panda te verwijderen,zelfs in de veilige modus en kreeg toen deze melding;krijg geen toegang tot:shelltit.dll
dat van jv16 begrijp ik nog niet,
wederom tnx voor de moeite:thumb:
groetjes Edwin
 
Jozo

Hoi Jozo,
Heb jv16 geinstalleerd,mooi proggie en de uitleg van die andere site uitgeprint en uitgevoerd,helaas is het probleem er nog steeds.de registry-cleaner heeft wel 366 dingen opgeruimd en dat lijkt me wel oke.
Mijn vraag is nu wat kan ik nog meer doen om of panda weer goed te laten werken of te verwijderen en opnieuw te installeren?
Dank voor je hulp:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan