Brief in Word met adresgegevens uit Excel, kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperTeke

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2004
Berichten
36
Ik heb een database met ongeveer 1500 mensen waar ik een brief naar moet sturen. De namen en adressen staan alleen in een excel bestand. Copy&Paste van deze gegevens zou een eeuw duren.
Is het mogelijk een soort sjabloon?, macro? dan wel iets anders te maken om de computer automatisch 1500 brieven te laten genereren?

Ik heb als voorbeeld een printscreen gemaakt. Geel gemarkeerde woorden moeten automatisch uit excel worden gehaald (per rij).

In ieder geval bedankt voor het lezen.
Mocht iemand er antwoord op weten: please help me!

Groet,
SupertekeNaamloos.jpg
 
kijk eens bij samen voegen in word, hier kun je ook samen met excel samenvoegen (F1 voor help) heb dit in het verleden ook wel eens geprobeer.
perry
 
Ontzettend bedankt voor jullie reacties. Ik heb naar de link gekeken en denk dat het helemaal goed gaat komen.

PS. Helpmij: wat een top forum!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan